۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
آمار جرایم در بافت ۳۵ درصد کاهش یافت -اقطاع خبر

آمار جرایم در بافت ۳۵ درصد کاهش یافت -اقطاع خبر

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، سرهنگ محمود بیدشکی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی مسلح شهرستان بافت اظهار داشت: نیروی انتظامی یک مأموریت ویژه دارد آن هم حفظ امنیت در نظام اسلامی است و اجازه اخلال در امنیت را به کسی نمی‌دهیم. وی با اشاره به حدیث از ائمه اطهار در مورد امنیت گفت: در […]


به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، سرهنگ محمود بیدشکی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی مسلح شهرستان بافت اظهار داشت: نیروی انتظامی یک مأموریت ویژه دارد آن هم حفظ امنیت در نظام اسلامی است و اجازه اخلال در امنیت را به کسی نمی‌دهیم.

وی با اشاره به حدیث از ائمه اطهار در مورد امنیت گفت: در شهرستان بافت جرایم خاصی نداریم و مردم از امنیت کامل در شهرستان برخوردار هستند.

سرهنگ بیدشکی عنوان کرد: در این هفت ماه بیش از ۴ تن کشف مواد مخدر داشتیم و این یک زنگ خطر است و باید سازمان‌های اثر گذار پای کار بیایند و با خرده فروشان برخورد جدی می‌شود۰

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با بیان اینکه تعداد ۹ هزار و سه تماس از سوی شهروندان به پلیس ۱۱۰ داشته‌ایم و این نشان از اعتماد به نیروهای انتظامی است، گفت: در مجموع نسبت به سال قبل قریب به ۳۵ درصد کاهش جرایم و قریب به ۴۵ درصد افزایش کشف را داشته‌ایم.

امام جمعه بافت هم در این مراسم اظهار داشت: موفقیت نیروی انتظامی عوامل متعددی دارد یکی از آنها اخلاص است هر کس فی سبیل الله کار کند و کار را برای خدا انجام دهد، قطعاً موفق خواهد بود.

محمد محمد زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی ولایت مدار است، گفت: نیروی انتظامی باید شجاع باشد تا اقتدار داشته باشد و وظیفه اش را انجام دهد و از کسی نترسد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

ده − چهار =