۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
افتتاح ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در ریگان
افتتاح ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در ریگان

افتتاح ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در ریگان

به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان‌های ریگان و گنبکی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان‌های ریگان و گنبکی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده […]


به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان‌های ریگان و گنبکی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

افتتاح ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در ریگان

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان‌های ریگان و گنبکی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نواحی شرق استان و مسئولان محلی افتتاح شد.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در سفر به شرق استان کرمان و در آئین افتتاح این پروژه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از بهره‌برداری مجتمع آبرسانی( آب‌باریک) در شهرستان گنبکی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه بزرگ با اجرای ۲۶ کیلومتر لوله‌گذاری، ۲۳روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخورد شدند.
 
نظری در ادامه از ساخت ۲۳ باب منزل محرومین در ۵ روستا با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه ریگان خبر داد.
 
وی با بیان اینکه از دیگر پروژه‌های‌های محرومیت‌زدایی که امروز افتتاح کردیم سه باب مدرسه بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده‌اند، عنوان کرد: همچنین ۵۱ باب منزل محرومان توسط گروه‌های جهادی در ۹ روستا با هزینه‌ ۱۰ میلیارد ریالی نیز تعمیر و بازسازی شده‌اند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خاتمه از تهیه و توزیع ۴۵ عدد مخزن آب در هفت روستا و همچنین ساخت ۷۹ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۱ روستا به مبلغ ۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر، کیف و کفش باهزینه‌ای بالغ بر ۱۴میلیارد ریال بین دانش‌آموزان مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان‌های ریگان و گنبکی توزیع شد.

منبع: دیارنخل 
انتهای خبر/ دانش


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شانزده − 3 =