۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
افتخارآفرینی «افروز» مهم‌ترین رویداد بین‌المللی شد
افتخارآفرینی «افروز» مهم‌ترین رویداد بین‌المللی شد

افتخارآفرینی «افروز» مهم‌ترین رویداد بین‌المللی شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پی کسب مدال طلای سعید افروز در رقابت‌های پارادوومیدانی‌‌ پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌ پیام تبریکی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است. سعید افروز با کسب […]



به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پی کسب مدال طلای سعید افروز در رقابت‌های پارادوومیدانی‌‌ پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌ پیام تبریکی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

سعید افروز با کسب طلای رقابت‌های پارادوومیدانی‌‌ پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌، برگ زرینی دیگری در تاریخ ورزش کشور به‌ثبت رساند   این افتخارآفرینی موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی شد.

این درخشش را خدمت جامعه بزرگ ورزش و مردم قهرمان‌پرور ایران، این ورزشکار شایسته، آقای شاهرخی مربی وی و همراهانش در این مسیر همت‌طلب، تبریک عرض می‌کنم.

همچنین جا دارد از تلاش‌های علی‌سینا منشازاده و سینا ضیغمی‌نژاد دیگر نمایندگان استان کرمان را در این آوردگاه بین‌المللی قدردانی کنم.

امیدوارم این توفیقات موجب تداوم رشد و بالندگی روزافزون افتخارات ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف ورزشی باشد.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdcfjmdy0w6djja.igiw.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده + سیزده =