۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه‌ به مددجویان کرمانی
اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه‌ به مددجویان کرمانی

اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه‌ به مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به همت خیران و در قالب شور حسینی ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» صبح امروز مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برگزار شد. ناصر عسکری‌نژاد در این […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به همت خیران و در قالب شور حسینی ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا می‌شود.

اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه‌ به مددجویان کرمانی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» صبح امروز مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد در این مراسم گفت: به همت خیران و در قالب شور حسینی ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا می‌شود.

وی  ارزش تولید به مصرف این ۱۱۰ سری جهیزیه‌ را  ۴۴ میلیارد ریال و قیمت واقعی ۵۵ میلیارد ریال دانست و توضیح داد: در راستای حمایت از نهاد خانواده و برگزاری ازدواج آسان از ابتدای امسال بیش از ۵۶۰ مورد توزیع جهیزیه در استان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: بیش از یک هزار مورد در انتظار دریافت جهیزیه داریم و سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۶۴۸ مورد توزیع جهیزیه انجام شد.

عسکری‌نژاد با اشاره به این‌که این مراسم به صورت نمادین در اداره کمیته امداد منطقه یک برگزار شد، توضیح داد: اقلام جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه اجاق گاز پنج شعله، یک دستگاه تلویزیون LED و یک دستگاه جارو برقی است که تحویل زوج های تحت حمایت این نهاد می‌شود.انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 + پانزده =