۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
ایران مقتدرانه به جنایات اسرائیل پاسخ داد
ایران مقتدرانه به جنایات اسرائیل پاسخ داد

ایران مقتدرانه به جنایات اسرائیل پاسخ داد

نایب‌رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران خیلی کارشناسانه و مقتدرانه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ داد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ شهریار حیدری با اشاره به عملیات درخشان وعده صادق ۲ علیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: در وهله اول باید این پیروزی را به ملت ایران و […]


نایب‌رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران خیلی کارشناسانه و مقتدرانه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

ایران مقتدرانه به جنایات اسرائیل پاسخ داد

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ شهریار حیدری با اشاره به عملیات درخشان وعده صادق ۲ علیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: در وهله اول باید این پیروزی را به ملت ایران و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران تبریک گفت، سال‌هاست رژیم صهیونیستی اقدام به رویکرد نظامی با هدف تسلط بر خاورمیانه داشته است.

وی با بیان اینکه این رژیم از پشتیبانی غرب به ویژه آمریکا نیز برخوردار است، و مجهزترین سلاح های متعارف و غیرمتعارف در اختیار این رژیم قرار گرفته است، گفت: به پشتوانه سلاح‌هایی که در اختیار دارد دائماً به ملت فسلطین ظلم کرده و مردم این سرزمین را آواره کرده است.

حیدری اذعان کرد: کشورهای همسایه سرزمین‌های اشغالی یعنی لبنان و سوریه نیز از آتش جنایت‌های این رژیم در امان نیستند، تنها گروه‌هایی که در مقابل جنایت‌های این رژیم ایستاده‌اند، حزب‌الله لبنان و جریان مقاومت در درون سرزمین‌های اشغالی است، تنها امید این ملت‌های ستمدیده بعد از خدا به جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز با الهام از احکام اسلامی همواره از ملت‌های مظلوم و ستمدیده حمایت کرده است، از سوی دیگر توجه رژیم صهیونیستی بر نظام جمهوری اسلامی ایران معطوف است و تاکنون ترورهایی را انجام داده است.

وی مدعی شد: با توجه به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران و حمله به پایگاه‌های حزب‌الله و ترور سران نظامی ما در سوریه و لبنان ضرورت داشت که یک پاسخ کوبنده و قاطع به این رژیم داده شود، خیلی از کشورها حتی کشورهای منطقه نیز باور نمی‌کردند که جمهوری اسلامی ایران چنین پاسخ قاطعی را به این رژیم دهد.

نمایش اقتدار نظامی ایران در عملیات وعده صادق۲

وی تاکید کرد: با توجه به قدرت نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، این اقدامی که صورت گرفت هم در روحیه جریانات مقاومت از جمله حزب‌الله و حماس تاثیر مثبت فراوانی داشت و قدرت‌های فرامنطقه‌ای نیز متوجه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران شدند که اگر ضرورت داشته باشد جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که در هر نقطه‌ای علیه دشمنان خود اقدام کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که اقدام ایران باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران خیلی کارشناسانه و مقتدرانه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ داد، اثرات این پاسخ هم در روحیه ملت ایران و هم بر توان دفاعی ما و هم در قدرت دفاع  از تمامیت ارضی ما اثرگذار بود.

وی افزود: قطع به یقین معادلات دشمن نیز نسبت به قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران به هم خورده است، دشمن اطمینان پیدا کرده است که جمهوری اسلامی ایران از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و این دفاع واقعا مورد انتظار مردم بوده است از نظر نظام بین‌الملل و قانون اساسی ما این دفاع کاملاً مشروع بود.

حیدری ادامه داد: سال‌هاست که کشورهای فرامنطقه‌ای به ویژه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان حضور گسترده‌ای در منطقه ما به منظور غارت منابع خاورمیانه دارند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کشورهای غربی منافع زیادی در منطقه ما دارند، اما باید بدانند چنانچه بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، منافع کشورها به ویژه آمریکا در منطقه خاورمیانه به خطر خواهد افتاد، همه منافع آمریکا در آسیا و خاورمیانه در تیررس موشکی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، اگر بخواهند با هم‌دستی رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، قطع به یقین تمام منافع آن‌ها در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع‌تری به آنان خواهد داد، رژیم صهیونیستی نیز باید بداند که اگر این بار با ۲۰۰ موشک هدف قرار گرفته است، هم‌زمان می‌تواند با بیش از هزار موشک مورد هدف جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 − 2 =