۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
بازرسی پیگیر انتقال حساب شرکت‌های بزرگ شود
بازرسی پیگیر انتقال حساب شرکت‌های بزرگ شود

بازرسی پیگیر انتقال حساب شرکت‌های بزرگ شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: بارها تاکید شده باید حساب‌ شرکت‌ها به داخل استان منتقل شود بنابراین از بازرسی می‌خواهیم برگشت حساب‌ها را دنبال کند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» ظهر امروز نشست فعالان اقتصادی با بازرس کل استان کرمان در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.  امیر حسن‌زاده […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: بارها تاکید شده باید حساب‌ شرکت‌ها به داخل استان منتقل شود بنابراین از بازرسی می‌خواهیم برگشت حساب‌ها را دنبال کند.

بازرسی پیگیر انتقال حساب شرکت‌های بزرگ شود

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» ظهر امروز نشست فعالان اقتصادی با بازرس کل استان کرمان در محل اتاق بازرگانی برگزار شد. 

امیر حسن‌زاده در نشست فعالان اقتصادی با دادخدا سالاری بازرس کل استان عنوان کرد: ۸۵ درصد اقتصاد استان کرمان در بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: از ابتدای نظام جمهوری اسلامی تاکنون اتفاقات خوبی به‌ ویژه در حوزه زیرساخت‌ها در استان کرمان روی داده است از این‌رو باید ظرفیت‌ها و کمبودها را با هم مطرح کرد.

حسن‌زاده ادامه داد: دستگاه‌های دولتی برای رفع موانع تولید پای کار آمده‌اند و روند بهتری نسبت به سال‌های قبل را در استان کرمان شاهد هستیم.

وی ابراز کرد: از اختیارات استانی باید برای رفع مشکلات و موانع استفاده کنیم و کرمان را ما کرمانی‌ها باید بسازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اضافه کرد: تولید باید صادرمحور شود این روند را از اتاق کرمان آغاز کرده‌ایم، زیرا وقتی محصول از کشور صادر شود، از سوی دیگر ارزآوری خواهد شد.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها مکلّف هستند به واحدهای تولیدی کمک کنند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم، وظیفه ما در دستگاه‌های اجرایی است و امیدواریم با کمک سازمان بازرسی بتوانیم کارها را به نحو مطلوبی پیش ببریم. 

حسن‌زاده اظهار کرد: صنایع پایین‌دستی در استان کرمان شکل نگرفته است، زیرا دفاتر شرکت‌های بزرگ مس و فولاد در تهران است و پشتوانه مالی بانک‌های استان مکفی نیست.

وی تصریح کرد: معادن استان کرمان واگذار شده است، اما بعضی از این معادن فعال نیست و باید به مزایده گذاشته شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: حساب‌های شرکت‌ها باید در داخل استان کرمان باشد، اما این حساب‌ها هنوز در تهران است و این شرایط قابل‌قبول نیست و امیدواریم اداره کل بازرسی استان کرمان، برگشت حساب‌ها به استان را دنبال کند.

سید مهدی طبیب‌زاده در ادامه این حلسه افزود: حضور بازرس کل در بین فعالان اقتصادی را به فال نیک می‌گیریم زیرا این مهم به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی بیان کرد: حمایت‌های بازرس کل از فعالان اقتصادی تاثیر مطلوبی بر بهبود فضای کسب و کار دارد و این حمایت را در دستگاه قضایی استان هم به‌خوبی می‌بینیم.

وی ابراز کرد: در خصوص مشکلات و چالش‌های تولید و فضای کسب و کار با صراحت سخن می‌گوییم تا بتوانیم برای تحول جدی اقتصادی تصمیم‌گیری کنیم.

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه فضای کسب و کار کرمان بسیار هزینه‌بر، پیچیده و زمان‌بر است، اضافه کرد: فرآیندهای طولانی برای کسب مجوزها در استان کرمان را شاهد هستیم و بخش خصوصی در کرمان حامی ندارد.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ریل‌گذاری و شیوه‌های حکمرانی در استان کرمان تصحیح نشود نمی‌توان به توسعه امیدوار بود.

انتهای خبر/طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 − 4 =