۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
بالاترین معروف خدمت به مردم است
بالاترین معروف خدمت به مردم است

بالاترین معروف خدمت به مردم است

مدیر کل بیمه ایران در استان کرمان گفت: بالاترین معروف در بیمه ایران خدمت به مردم است.  به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ رضا حیدری عنوان کرد: موفقیت‌های شرکت بیمه ایران را مرهون اتصال قلبی کلیه کارکنان این نهاد به اهل‌بیت و انجام فرایض دینی […]


مدیر کل بیمه ایران در استان کرمان گفت: بالاترین معروف در بیمه ایران خدمت به مردم است. 

بالاترین معروف خدمت به مردم است

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ رضا حیدری عنوان کرد: موفقیت‌های شرکت بیمه ایران را مرهون اتصال قلبی کلیه کارکنان این نهاد به اهل‌بیت و انجام فرایض دینی است بنابراین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زیر مجموعه‌های شرکت بیمه ایران به‌ عنوان یکی از واجبات الهی ضروری است.

 وی افزود: اگر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر عمیق‌تر و متفاوت‌تر از گذشته بنگریم مشخص است که بسیاری از فعالیت‌های تخصصی و ارائه خدمات در شرکت بیمه ایران را نیز دربر خواهد گرفت.

 حیدری از خدمت بی‌منت به مردم گفت و افزود: وقتی از امر به معروف سخن می‌گوییم معنای آن این است که با تمام وجود و توان هر کاری که منجر به بهبود و افزایش کارایی خدمات می‌شود را به مردم ارائه کنیم که این مهم همان امر به معروف است.

 مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان گفت: در یک سازمان مدیر و همه کارکنان آن نباید نسبت به محیط اطراف، اشخاص و انجام فرایض بی‌تفاوت باشند. 

وی افزود: همواره با روی خوش، گشاده و با رعایت اخلاق و متانت با ارباب رجوع برخورد و آن را تکریم کنیم که این خود، بزرگ‌ترین معروف در محل کار تلقی می‌شود و در مقابل آن برخورد بد و ناامید کردن ارباب رجوع از بزرگ‌ترین منکرات در سیستم اداری است.

مدیرکل بیمه ایران در کرمان تلاش برای گسترده کردن خدمات و تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع و با کیفیت خسارت‌ها را از مصادیق امر به معروف و همچنین پیشگیری از تخلفات و انحرافات را در ادارات همان مصداق نهی از منکر نامید و خاطرنشان کرد: امانت‌داری و خدمات‌رسانی صحیح و مطلوب و جلب رضایت ذی‌نفعان، از مهم‌ترین مسئولیت و وظیفه اجتماعی در شرکت بیمه ایران است.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده + هشت =