۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
بهره‌برداری از ۲۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان تاکنون
بهره‌برداری از ۲۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان تاکنون

بهره‌برداری از ۲۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان تاکنون

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: تاکنون حدود ۶۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان انجام شده است و ۲۵ درصد آن وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته است. علیرضا عبدیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر در رابطه با امکان تغییر مکان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمان گفت: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب یکی از زیرساخت‌های مهم […]


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: تاکنون حدود ۶۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان انجام شده است و ۲۵ درصد آن وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

بهره‌برداری از ۲۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان تاکنون

علیرضا عبدیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر در رابطه با امکان تغییر مکان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمان گفت: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب یکی از زیرساخت‌های مهم و حساس شهر هستند که امکان جابجایی آنها کار آسانی نیست.

 
وی ادامه داد: در زمان جانمایی تصفیه‌خانه فاضلاب مطالعات گسترده‌ای صورت می‌گیرد و پس از اخذ استعلام‌های مختلف از مراکز دولتی و نظارتی و همچنین با در نظر گرفتن فاصله با مراکز جمعیتی محل آن مشخص می‌گردد.
 
عبدیان توضیح داد: پس از شروع عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب، آن دستگاه‌هایی که مجوز ساخت صادر می‌کنند با در نظر گرفتن شرایط تصفیه‌خانه نسبت به صدور مجوز در فاصله قانونی تصفیه‌خانه را صادر می‌کنند لذا بعید است که شهرداری یا بخشداری مجوز احداث بنای مسکونی در فاصله قانونی صادر کرده باشد.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان با تاکید بر این‌که باید اطلاع‌رسانی و جلوگیری شود که ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در اطراف تصفیه‌خانه انجام نگردد، اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب کرمان قسمت عمده آن در همین مکان در حال ساخت می‌باشد و امکان جابجایی آن نیز وجود ندارد.
 
وی در ادامه در خصوص پیشرفت ایجاد پروژه شبکه فاضلاب کرمان گفت: تاکنون حدود ۶۵ درصد شبکه فاضلاب کرمان انجام شده است و ۲۵ درصد آن وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته است و باقی‌مانده آن در صورت صدور مجوزهای شهرداری تا دو سال آینده تمام سیفون‌های آن وصل و قسمت‌های باقی‌مانده تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در پاسخ به این سئوال که آیا بخش خصوصی در ایجاد شبکه فاضلاب شهریکرمان به تعهدات خود عمل کرده است؟ پاسخ داد: عملکرد سرمایه‌گذار در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به دلیل عدم‌صدور مجوزها و همچنین تامین مالی مورد رضایت نبوده و قسمتی از تعهدات آن اجرا نشده است که امیدواریم پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ فاز مایع آن و تا پایان ۱۴۰۴ کل پروژه تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری قرار گیرد.
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 + شانزده =