تقدیر از نخبگان دانش آموز و دانشجوی بافتی
تقدیر از نخبگان دانش آموز و دانشجوی بافتی

تقدیر از نخبگان دانش آموز و دانشجوی بافتی

به گزارش اقطاع خبر: حجت الاسلام محمد زاده امام جمعه بافت در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ماه رجب و آثار و برکات این ماه از مردم و شهروندان بدلیل رعایت دستور العمل های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اهمیت و جایگاه نخبگان در توسعه و رفع مشکل اشتغال جوانان اظهار کرد: از افتخارات شهرستان بافت نخبگان شهرستان می باشند و جهت شکوفایی و استفاده از ظرفیت این قشر باید انجمن نخبگان تشکیل شود.
در ادامه این جلسه مجید زنداقطاعی فرماندار بافت گفت: مهمترین شاخصه شهرستان نخبگان و جایگاه علمی شهرستان است و باید در سال آینده انجمن نخبگان شهرستان فعال گردد.
زند اقطاعی ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان شهرستان وضعیت فعلی شهرستان در مواجه با کرونا را مناسب ارزیابی و دلیل آن را عملکرد ستاد مقابله با کرونا و فرهنگ سازی و همکاری مردم عنوان کرد.
وی در ادامه به انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت حداکثری اشاره و عنوان کرد: چهار راهبرد شامل کرونا، معیشت، انتخابات و امنیت مورد توجه اعضای فرهنگ عمومی باشد.
در این جلسه از تعدادی از نخبگان دانش آموز و دانشجو تقدیر و نخبگان حاضر به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *