۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رفسنجان
جایگاه‌های سوخت متخلف در تیررس گشت صیانت
جایگاه‌های سوخت متخلف در تیررس گشت صیانت

جایگاه‌های سوخت متخلف در تیررس گشت صیانت

معاون دادستانی رفسنجان گفت: جایگاه‌های سوخت شهرستان هر ماه توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحد خدمات مهندسی این شرکت کنترل می‌شود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان، معاون دادستان به همراه نمایندگانی از اماکن، اداره صمت، بهداشت، اصناف، شرکت […]


معاون دادستانی رفسنجان گفت: جایگاه‌های سوخت شهرستان هر ماه توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحد خدمات مهندسی این شرکت کنترل می‌شود.

جایگاه‌های سوخت متخلف در تیررس گشت صیانت

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان، معاون دادستان به همراه نمایندگانی از اماکن، اداره صمت، بهداشت، اصناف، شرکت نفت و تعزیرات حکومتی از چندین جایگاه عرضه سوخت در رفسنجان بازدید کردند.
 

در این بازدید محمد قریب با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان شرکت نفت به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را مورد بررسی قرار می‌دهند، گفت: جایگاه‌های سوخت شهرستان هر ماه توسط کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحدخدمات مهندسی این شرکت کنترل را انجام و علاوه بر آن تلمبه‌های جایگاه‌ها نیز توسط اداره استاندارد آزمایش و تحت کنترل قرار می‌گیرند.

معاون دادستان شهرستان رفسنجان ضمن تقدیر و تشکر از جایگاه‌داران عرضه سوخت، هدف از این بازدید را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای دقیق توزیع سوخت برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر سوخت‌رسانی، ارائه خدمات مطلوب و برخورد شایسته با مشتریان در جایگاه‌های عرضه سوخت می‌تواند باعث رضایت‌مندی بیش‌تر آن‌ها شود.

این مقام قضایی ادامه داد: در این گشت روز گذشته از چندین جایگاه عرضه سوخت بازدید به‌ عمل آمد که خوشبختانه مشکل عمده‌ای نداشتند و به طور مستمر در حال خدمت‌رسانی به همشهریان هستند، همچنین از یک واحد عرضه محصولات غذایی بازدید، که مقداری زیادی اجناس قاچاق کشف و ضبط شد و مهلت ۴۸ ساعته در صورت عدم رفع نواقص جهت درج پلمپ دریافت کرد.

معاون دادستان در پایان خاطرنشان کرد: عرضه یا فروش کالای قاچاق موضوع ماده ۱۸ قانون قاچاق کالا و ارز، ممنوع و مرتکب علاوه بر ضبط کالا به حداقل مجازات‌های مقرر در این ماده محکوم می‌شود لذا تقاضا داریم واحد‌های صنفی به این مورد توجه داشته باشند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

انتهای خبر/ مرادی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست + 4 =