۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
حادثه تروریستی لبنان در امتداد شکست‌ صهیونیسم
حادثه تروریستی لبنان در امتداد شکست‌ صهیونیسم

حادثه تروریستی لبنان در امتداد شکست‌ صهیونیسم

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی با اقدام به انفجار پیجرها دنبال ضریب‌دادن به وحشت عمومی منطقه‌ای کرد تا با اقدامات زشت خود عملیات رسانه‌ای جدیدی را برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود مخصوصاً در غزه پیش ببرد. محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» در خصوص تاکتیک جدید […]


کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی با اقدام به انفجار پیجرها دنبال ضریب‌دادن به وحشت عمومی منطقه‌ای کرد تا با اقدامات زشت خود عملیات رسانه‌ای جدیدی را برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود مخصوصاً در غزه پیش ببرد.

حادثه تروریستی لبنان در امتداد شکست‌ صهیونیسم

محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» در خصوص تاکتیک جدید دشمن در ضریب‌بخشی به ترور در راستای جنگ نا‌متقارن عنوان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سال‌هاست برای حاکمیت دیکتاتوری خود بر جهان مخصوصاً جهان اسلام اقدامات خصمانه‌ای انجام داده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: جبهه استکبار برای تسلط بر جهان از بمب‌باران در هیروشیما و ناکازاکی گرفته و تا لشکر‌کشی به غرب آسیا و فربه‌ کردن ده‌ها گروه تروریستی مثل وهابیت، داعش و… استفاده کرده است.

وی ادامه داد: تقویت رژیم کودک‌کش اسرائیل سال‌هاست که در دستور کار آمریکایی‌هاست و این مسئله در بودجه‌ریزی آنان خودنمایی می‌کند، رژیمی که در یک سال گذشته بیش از ۴۱ هزار نفر از مردم غزه را به خاک و خون کشیده اکنون که مستأصل شده دست به بمب‌باران وسیع در باریکه غزه زده است.

سنجری ادامه داد: این جماعت وحشی‌صفت در اقدام اخیر خود با پیجرها و برخی لوازم الکترونیکی اقدام به زشت‌ترین فجایع کرده که آن را در تاریخ منحوس خود به ثبت رسانده است و البته که این دشمن با پنج شیوه کار خود را جلو می‌برد.

وی به شیوه‌های اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: ابتدا با نفوذ عمل می‌کند که اگر موفق شود دست به هر اقدامی بزند، در ادامه با اختلاف‌افکنی، عملیات روانی، عملیات نظامی، عملیات رسانه‌ای خود را جلو می‌کشد.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: دشمن در اقدام اخیر خود مثل گذشته از مردم به‌عنوان سپر استفاده کرد تا بتواند در عملیات روانی رسانه‌ای خود مردم را در مقابل حزب‌الله قرار دهد.

سنجری افزود: با اقدام به انفجار پیجرها دنبال ضریب‌دادن به وحشت عمومی منطقه‌ای کرد تا در اذهان عمومی از دست برتر خود در میدان پیام صادر کند که البته این روزها و حتی ماه‌های آینده موازی با اقدامات زشت خود عملیات رسانه‌ای جدیدی را برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود مخصوصاً در غزه پیش خواهد برد.

وی ادامه داد: این خیلی مهم است که یک ارتش مردمی به اسم حزب‌الله سال‌ها مخصوصاً از سال ۲۰۰۵ عامل شکست‌های پی در پی آنان باشد و امروز تبدیل به قدرتی شود که خواب را برصهیونیست‌ها تبدیل به کابوس کرده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار کرد: البته جای امیدواری برای پایان رژیم صهیونیستی است که انصارالله یمن موشک با برد بلند بالای ۲ هزار کیلومتر را شلیک می‌کند و تمام معادلات دریایی و زمینی پر ادعاترین ارتش منطقه را (صهیونیست‌ها) را نقش برآب می‌کند.

سنجری به تاریخ اشاره کرد و گفت: بیم ارتش بزرگ اسلام صهیونیست‌ها را مانند فرعون دیوانه‌وار وادار به کودک‌کشی کرده و بیم تولد موسی‌ها و هلاکت قطعی فرعون‌ها را در دل مستکبران انداخته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ حق و باطل است و در این نبرد یقیناً جبهه حق پیروز است ولو جنگ احزاب‌ها را در منطقه و جهان راه بیاندازند، نهایت دست برتر با قوم مظلوم عالم است.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 + دوازده =