۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
خروش مردم رودبار جنوب علیه رژیم غاصب
خروش مردم رودبار جنوب علیه رژیم غاصب

خروش مردم رودبار جنوب علیه رژیم غاصب

مردم و مسئولان شهرستان رودبار جنوب با تجمع خودجوش، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند. فایل ویدیو به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری  «اقطاع خبر»؛ در پی شهادت جانسوز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط صهیونیست کودک‌کش، مردم و مسئولان شهرستان رودبار با تجمع در مصلی بزرگ شهرستان با سردادن شعارهای […]



مردم و مسئولان شهرستان رودبار جنوب با تجمع خودجوش، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

فایل ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری  «اقطاع خبر»؛ در پی شهادت جانسوز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط صهیونیست کودک‌کش، مردم و مسئولان شهرستان رودبار با تجمع در مصلی بزرگ شهرستان با سردادن شعارهای کوبنده، ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب انزجار شدید خود را اعلام کردند.

 
در این مراسم علی پرورش فرماندار رودبار جنوب ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل گفت: با به شهادت رسیدن شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، سردار سلیمانی و هنیه خللی در راه مبارزه با استکبار وارد نشد.
 
وی افزود: با شهادت شهید مقاومت سید‌حسن نصرالله قطعا راه مبارزه با صهیونیست شدت خواهد یافت.
 
بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی امام جمعه شهرستان و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم همراه با تلاوت قرآن، مداحی و رجزخوانی برگزار شد.
 
در این تجمع اعتراضی مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل » و «مرگ بر آمریکا»، «ای سید مقاومت راهت ادامه دارد»، «ای رهبر حزب‌الله شهادتت مبارک»، با محکوم کردن جنایات سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.
 
تجمع کنندگان سیاه پوش با در دست داشتن نماد مقاومت، پرچم لبنان و پرچم سرخ أباعبدالله الحسین(ع) و عکس شهید سید حسن نصرالله با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

منبع:رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک + نوزده =