۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
دستگیری حفاران غیرمجاز در رابر
دستگیری حفاران غیرمجاز در رابر

دستگیری حفاران غیرمجاز در رابر

سرپرست یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمان از دستگیری حفاران در روستای گلوگازِر، شهرستان رابر خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان؛ مسلم ایرانمنش در خصوص دستگیری حفاران غیرمجاز شهرستان رابر گفت: در راستای برقراری […]


سرپرست یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمان از دستگیری حفاران در روستای گلوگازِر، شهرستان رابر خبر داد.

دستگیری حفاران غیرمجاز در رابر

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان؛ مسلم ایرانمنش در خصوص دستگیری حفاران غیرمجاز شهرستان رابر گفت: در راستای برقراری و حفظ ارتباط و تعامل دو سویه با جوامع بومی برای جلب مشارکت‌های اجتماعی به‌منظور صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی، برابر اعلام میراث‌بانان افتخاری مبنی بر حفاری غیرمجاز در محدوده روستای گلوگازِر شهرستان رابر، در هماهنگی با مراجع قضایی و عوامل انتظامی به همراهی نیروهای یگان حفاظت به محل عزیمت و دو نفر حفار غیرمجاز شناسایی و دستگیر شد.

سرپرست یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی کرمان بیان کرد: علی‌رغم کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه نیروهای یگان حفاظت و نیروی انتظامی به‌موقع در محل حاضر شده و از وقوع و ارتکاب جرم نسبت به مواریث‌ فرهنگی منطقه جلوگیری به‌عمل آورده و حفاران دستگیر شده پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت استان کرمان ضمن پایش مستمر و مداوم محوطه‌ها و اماکن تاریخی، با فرهنگ‌سازی در جوامع بومی و محلی در اهمیت میراث‌ فرهنگی، زمینه‌ساز همراهی و جلب مشارکت‌های اجتماعی مؤثر در امر حراست از میراث‌ فرهنگی استان شده‌اند.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هشت + 1 =