۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کهنوج
دیدار مردمی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی
دیدار مردمی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی

دیدار مردمی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی

دیدار مردمی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران ادارات شهرستان کهنوج در سالن شهید مطهری صورت گرفت. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ امروز صبح به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شهرستان کهنوج دیدار مردمی منصور‌شکرالهی به همراه مدیران‌ ادارات این شهرستان […]



دیدار مردمی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران ادارات شهرستان کهنوج در سالن شهید مطهری صورت گرفت.

دیدار مردمی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ امروز صبح به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شهرستان کهنوج دیدار مردمی منصور‌شکرالهی به همراه مدیران‌ ادارات این شهرستان در سالن‌شهید‌مطهری صورت گرفت.

 
نماینده‌ مردم‌ ۶ شهرستان‌ جنوبی‌گفت: ملاقات‌های‌مردمی مسئولان نقش مهمی در حفظ کرامت شهروندان داشته و باعث افزایش اعتماد و رضایت‌مندی مردم می‌شود.
 
وی گفت: ملاقات عمومی مردم با مسئولان تسهیل روند خدمت‌رسانی و شتاب‌بخشیدن به فرایند حل مشکلات را به دنبال دارد.
 
 
در این ملاقات که مراجعه‌کنندگان آن از طبقات و گروه‌های شغلی مختلف بودند، مشکلات و مطالباتی از قبیل مشکلات‌ معیشتی، مسکن مددجویی، وام ازدواج، اشتغال، و … مطرح و پس از صدور دستور پیگیری از سوی نماینده‌ ۶ شهرستان جنوبی، پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات توسط مدیران اجرایی انجام شد.
 

انتهای خبر/ پ


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*