۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
سهمیه نفت به ازای هر عضو خانواده
سهمیه نفت به ازای هر عضو خانواده

سهمیه نفت به ازای هر عضو خانواده

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: سهمیه نفت‌ سفید به مناطقی از استان که گازکشی نشده به ازای تعداد اعضای خانواده تعلق می‌گیرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی با بیان اینکه شبکه گاز در بیش‌تر […]



مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: سهمیه نفت‌ سفید به مناطقی از استان که گازکشی نشده به ازای تعداد اعضای خانواده تعلق می‌گیرد.

سهمیه نفت به ازای هر عضو خانواده

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی با بیان اینکه شبکه گاز در بیش‌تر نقاط استان توسعه‌یافته و اکثر شهرها و روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند، افزود: سهمیه نفت‌سفید و گاز مایع به مناطقی از استان که گازکشی شده و امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، تعلق نمی‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در خصوص مناطقی از استان که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، اظهار کرد: ساکنان این مناطق می‌بایست نفت‌سفید و گاز مایع مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و پس از تائید سازمان متولی دریافت کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ثبت‌نام کلیه اعضای خانواده جهت دریافت نفت‌سفید در سامانه سدف بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جدید تاکید کرد.

در ادامه غلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، گفت: استان کرمان دارای ۲۵ شهرستان و ۸۵ شهر است که از این ۸۵ شهر، تعداد ۸۳ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و از ۳ هزار و ۸۰۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۲ هزار و ۲۷۷ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۶۴۷ روستا نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی بیان کرد: گازرسانی به این روستاها و همسو با آن گازرسانی به صنایع تولیدی و کشاورزی به ‌عنوان پیشران توسعه اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال، برای استفاده مردم از این نعمت خدادادی و به‌منظور ایجاد رفاه برای آن‌ها انجام شده است.

انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*