۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فاریاب
شهادت مزد و پاداش سال‌ها جهاد است
شهادت مزد و پاداش سال‌ها جهاد است

شهادت مزد و پاداش سال‌ها جهاد است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاریاب گفت: شهید اسماعیل هنیه از شهادت هراسی نداش و شهادت مزد و پاداش سال ها جهاد او بود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین، ترور اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاریاب گفت: شهید اسماعیل هنیه از شهادت هراسی نداش و شهادت مزد و پاداش سال ها جهاد او بود.

شهادت مزد و پاداش سال‌ها جهاد است

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب ضمن عرض تسلیت به مردم فلسطین، ترور اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و گفت: مردم فاریاب در نقاط مختلف شهرستان درپی شهادت اسماعیل هنیه با مشتی محکم و فریادی غرا این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

 
بهبودی بیان کرد: بی‌شک حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت‌مدار فاریاب در این مراسم و سایر مراسم سراسر شهرستان نشان از زدن مشت محکمی بر پیکره پوشالی و رو به نابودی صهیونیسم بین‌الملل و حامی استکبار و آمریکا جهان‌خواران است.
 
 
وی افزود: خون هر شهید باعث جوشش و خروش مضاعفی در جبهه‌ مقاومت‌ و حامیان منطقه‌ای و جهانی آنها می‌شود و همچنین اضمحلال و نابودی رژيم کودک‌کش و جنایتکار را نزدیک‌تر می‌کند.
 
فرمانده سپاه اظهارکرد: حضور چشم‌گیر و بی‌نظیر مردم در اقامه نماز شهید هنیه و مراسم بدرقه ایشان نشان‌دهنده بصیرت و شعور انقلابی مردم است.
 
بهبودی عنوان کرد: رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب با بیان این که یکی از ویژگی‌های افراد خار و ذلیل ترور است افزود: دشمنان به‌دلیل ناتوانی در رویارویی دست به ترور می‌زنند.
 
بهبودی تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه از شهادت هراسی نداش و شهادت مزد و پاداش سال‌ها جهاد او بود اما چون شهادت او در خاک جمهوری اسلامی ایران بود، در مقابل این حادثه تروریستی سکوتی وجود ندارد و دشمنان باید منتظر انتقام سخت باشند.
 
منبع : فاریاب خبر
انتهای خبر/قلندری


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

7 − چهار =