۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم
ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از ضبط ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بم و جریمه افزون بر ۱۴ میلیون ریالی عامل این پدیده خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ارسلان میری گفت: پرونده خرید و حمل ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به […]


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از ضبط ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بم و جریمه افزون بر ۱۴ میلیون ریالی عامل این پدیده خبر داد.

ضبط ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ارسلان میری گفت: پرونده خرید و حمل ۲۰ هزار و ۸۶۰ لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بم رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط ظروف حمل سوخت و فرآورده‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 
وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بم این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون در جاده بم – ریگان کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/ کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × 2 =