۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
عبور با برنامه صاحبان صنایع از زمستان
عبور با برنامه صاحبان صنایع از زمستان

عبور با برنامه صاحبان صنایع از زمستان

معاون صنایع اداره کل صنعت و معدن کرمان گفت: بنا داریم برای زمستان جاری نواقص تولید را با کمک و هم‌فکری صاحبان صنایع در خصوص سوخت رفع کنیم. علی رضا رحمان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از وضعیت ناترازی حامل‌های انرژی و اثرگذاری آن بر بخش تولید عنوان کرد: […]


معاون صنایع اداره کل صنعت و معدن کرمان گفت: بنا داریم برای زمستان جاری نواقص تولید را با کمک و هم‌فکری صاحبان صنایع در خصوص سوخت رفع کنیم.

عبور با برنامه صاحبان صنایع از زمستان

علی رضا رحمان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از وضعیت ناترازی حامل‌های انرژی و اثرگذاری آن بر بخش تولید عنوان کرد: متاسفانه همه ساله ما در دو مقطع باید به شدت نگران تولید محصولات صنعتی شویم.

وی با بیان اینکه با آغاز فصل گرما نگرانی از قطعی برق و با آغاز فصل سرمایه کاهش مصرف گاز را شاهدیم، گفت: متاسفانه هنوز تابستان را با تمام قطعی‌های مکرر برق پشت‌سر نگذاشته‌ایم که در شیب تند زمستان و کمبود گاز قرار گرفته‌ایم.

معاون صنایع اداره‌کل صمت استان کرمان ادامه داد: سال گذشته با مصرف محدود گاز طبیعی شاهد کاهش تولید ۵۰ درصدی در کشور بودیم و در خصوص برق هم گرچه شاهد افت تولید نبودیم اما واحدهایی که باید مواد اولیه خود را از بورس خریداری می‌کردند، دچار مشکل شدند.

رحمان‌نژاد ادامه داد: قطعی برق به اندازه ۱۵ درصد در واحدهای تولید باعث افت تولید بوده است، اما آنچه بیش از همه به چشم می‌آید، اثرات منفی ماحصل از خاموشی و اورهال دستگاه‌ها در تابستان است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز فصل سرما قصد داریم تا با حضور شرکت‌های تولیدی استان جلسه‌ای را برگزار و میزان نیا‌زشان به گاز را در زمستان را بررسی کنیم تا بر اساس آن برنامه‌ریزی جدیدی در مطالبه از وزارت نیرو داشته باشیم، زیرا برخی واحدهای فولادی که دارای کوره‌ بلند هستند، نمی‌توانند کوره‌ها را خاموش کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نه − 1 =