۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
قدرت که بازدارندگی برای کشور به ارمغان آورد
قدرتی که بازدارندگی را به ارمغان آورد

قدرتی که بازدارندگی را به ارمغان آورد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر علی‌رغم تحریم‌هایی که از سوی دولت‌های غربی اعمال شد، اما در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و توانسته با استفاده از ارتقا و پیشرفت توان دفاعی و موشکی، قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد کند، به‌گونه‌ای که در قِبال اقدامات […]



به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر علی‌رغم تحریم‌هایی که از سوی دولت‌های غربی اعمال شد، اما در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و توانسته با استفاده از ارتقا و پیشرفت توان دفاعی و موشکی، قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد کند، به‌گونه‌ای که در قِبال اقدامات نابخردانه دشمنان، پاسخ قاطعانه و محکم داده و خواهد داد. این قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران پیام ایستادگی، مقاومت، استکبارستیزی را به دشمنان این نظام و انقلاب مخابره می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ گفت: زمانی کشورها را به کشورهای سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌کردند، جمهوری اسلامی ایران، یک بخش دیگری را به این تقسیمات اضافه کرد و با رویکرد و اقدامات خود، نشان داد علاوه بر کشورهایی که سلطه‌گر و سلطه‌پذیر هستند، کشورهایی هستند که در مقابل سلطه‌گر، ایستادگی می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان ادامه داد: کشورهای محور مقاومت به رهبری ایران اسلامی، حزب‌الله در لبنان، در غزه جریان حماس، شبه نظامیان در عراق و یمن و سایر کشورهای مقاومت با الگوگیری از محور مقاومت ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه رویکرد و اقدامات محور مقاومت در شعار نیست، اظهار کرد: جوان ایرانی مقایسه می‌کند، تکنولوژی کنونی ایران اسلامی را با شرایط گذشته مقایسه می‌کند با شرایطی که کشورمان در زمان رژیم طاغوت داشته است، تمامی تکنولوژی ایران اسلامی در عرصه هوا و فضا، موشکی، پزشکی، حضور زنان و دختران در میادینی ورزشی و حوزه‌های مختلف، دیده می‌شود در حالی که عده‌ای نمی‌خواستند این روند ادامه داشته باشد.

جعفری بیان کرد: برخی‌ها مانع می‌شدند که این پیشرفت‌ها هاید ایران اسلامی شود، در این زمینه کشورمان را تحریم و تهدید می‌کردند و دانشمندان ما را ترور می‌کردند؛ اما رویکرد توسعه، رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از یک الگو بالنده ایستادگی و مقاومت است.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان افزود: آنچه که هم‌اکنون برای نظام استعمار و استکبار سخت است، این است که ایران اسلامی رویکرد ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده است و بنابراین دشمنان در این راستا، تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را مدنظر قرار داده‌اند.

احمد قربانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای بسیار با ارزشی را برای ملت و کشور ما به ارمغان آورده است که یکی از این دستاوردها در حوزه موشکی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در ابتدای دوران دفاع مقدس ما هیچ امکاناتی نداشتیم، اما امروز با توان و قدرت موشکی که در حوزه نظامی و دفاعی خود داریم، به‌عنوان قدرت برتر در منطقه و دنیا مطرح هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام توان و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت‌های فرزندان این سرزمین است، عنوان کرد: امروز قدرت موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران مختص به جغرافیای ما نیست.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchqxnzz23nkkd.tft2.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

10 − سه =