۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
قهوه‌خانه‌ای در زرند طعمه حریق شد
قهوه‌خانه‌ای در زرند طعمه حریق شد

قهوه‌خانه‌ای در زرند طعمه حریق شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از عملیات اطفای حریق در قهوه‌خانه‌‌ای در زرند خبر داد. فایل ویدیو  به گزارش سرویس شهرستان‌ها پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ زرند مرتضی بخشی با بیان این‌که نیروهای ایستگاه شماره یک و دو به محض دریافت خبر به محل حادثه اعزام […]




رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از عملیات اطفای حریق در قهوه‌خانه‌‌ای در زرند خبر داد.

فایل ویدیو

 به گزارش سرویس شهرستان‌ها پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ زرند مرتضی بخشی با بیان این‌که نیروهای ایستگاه شماره یک و دو به محض دریافت خبر به محل حادثه اعزام و کم‌تر از سه دقیقه در محل حاضر و اقدام به مهار آتش نمودند.

 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: با ورود نیروها به محل مشاهده شد آتش در طبقه سوم یک ساختمان تجاری و مسکونی می‌باشد که به صورت غیرمجاز به عنوان قهوه‌خانه استفاده می‌شده است.
 
وی ادامه داد: استفاده از لوله‌کشی گاز غیراستاندارد، استفاده از وسایل با قابلیت اشتعال بالا در سقف و مواد چوبی باعث افزایش شعله و گسترش حریق شده بود.
 
بخشی افزود: نیروهای سازمان با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن‌سازی محل حادثه و با استفاده از لوله‌های آبرسان، شعله‌های حریق را مهار و از گسترش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری شد.

انتهای خبر/


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − 11 =