۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید کشور
لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید کشور

لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید کشور

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: از شما خواهشمندیم که به مدیران صنایع و مراکز مهم استان در این زمینه حضور و بازدید اساتید توصیه شود تا تعامل در این عرصه انجام شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ قاسم جعفری معاون […]



معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: از شما خواهشمندیم که به مدیران صنایع و مراکز مهم استان در این زمینه حضور و بازدید اساتید توصیه شود تا تعامل در این عرصه انجام شود.

لزوم تعامل صنایع کرمان برای بازدید اساتید کشور

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ قاسم جعفری معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور، قاسم محمدی‌نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان و جمعی از اساتید صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان دیدار و گفتگو کردند.

جعفری با اشاره به سفر خود به استان کرمان و پیش‌بینی برگزاری اردو راهیان پیشرفت برای اساتید کشور گفت: یکی از مقاصدی که برای بازدید در نظر گرفته شده است، استان کرمان است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و صنایع بسیار خوبی دارد، بنا داریم تعدادی از اساتید برای بازدید از پیشرفت‌ها و مراکز مهم استان حضور پیدا کنند.

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: از شما خواهشمندیم که به مدیران صنایع و مراکز مهم استان در این زمینه توصیه شود تا تعامل در این عرصه انجام شود.

جعفری تأکید کرد: برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، بسیج زمینه‌ساز است و ما می‌توانیم ایجاد انگیزه بسیار اثرگذار داشته باشیم.

قاسم محمدی‌‌نژاد با بیان اینکه از زمان فعالیت دکتر مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور در حوزه بسیج اساتید تحول ایجاد شده و در عرصه تبیین اقداماتی انجام شده است، گفت: نیروهایی که در حال فعالیت در سازمان بسیج اساتید استان هستند بچه‌های انقلابی و سرباز ولایت هستند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان اظهار کرد: در زمینه جهاد علم و فناوری، به‌ صورت نیاز محور و مسئله‌محور اقدام و در این زمینه هسته‌های مسئله‌محور را مطرح کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان ۲۸ کانون بسیج اساتید تشکیل شده است که از این تعداد ۱۸ کانون فعال هستند.

انتهای خبر/ م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*