۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
مرگ دلخراش مادربزرگ در کانکس آتش گرفته
مرگ دلخراش مادربزرگ در کانکس آتش گرفته

مرگ دلخراش مادربزرگ در کانکس آتش گرفته

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار یک حریق در خیابان ولیعصر خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مرتضی بخشی در توضیح این خبر گفت: محل حادثه آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در کوچه‌های باریک خیابان ولیعصر و در کانکس محل زندگی یک مادر بزرگ بوده است. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی […]



رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار یک حریق در خیابان ولیعصر خبر داد.

مرگ دلخراش مادربزرگ در کانکس آتش گرفته

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مرتضی بخشی در توضیح این خبر گفت: محل حادثه آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در کوچه‌های باریک خیابان ولیعصر و در کانکس محل زندگی یک مادر بزرگ بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه این حادثه در ساعت ۲:۴۱ دقیقه صبح امروز به مرکز پیام این سازمان اعلام شد، افزود: نیرو‌های این سازمان از دو ایستگاه شماره یک و دو به محل حادثه اعزام و با استفاده از تجهیزات و امکانات آبرسانی اقدام به مهار حریق کردند.

وی گفت:متاسفانه اطلاع ندادن به موقع حادثه، استفاده از چوب و مواد سریع اشتعال در این کانکس باعث گسترش حریق شده که این امر کار نیرو‌های سازمان را با مشکل مواجه کرده بود. 

بخشی افزود:متاسفانه در این حادثه مادر بزرگ در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست داد و نیرو‌های این سازمان با پایان عملیات و حضور عوامل انتظامی و بازپرس کشیک، جنازه متوفی را تحویل سردخانه دادند.

وی از بررسی علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی خبر داد و گفت: نیرو‌های این سازمان در ساعت ۳:۲۹ دقیقه به ایستگاه‌های خود برگشتند.
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*