۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام
نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام

نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: در شرایط کنونی برای نابودی رژیم صهیونیستی راهی جز وحدت جهان اسلام باقی نمانده است و جریان مقاومت مصمم و مانند کوه تا نابودی رژیم صهیونیستی ایستاده است. آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن محکوم کردن حمله […]


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: در شرایط کنونی برای نابودی رژیم صهیونیستی راهی جز وحدت جهان اسلام باقی نمانده است و جریان مقاومت مصمم و مانند کوه تا نابودی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

نابودی صهیونیست با وحدت جهان اسلام

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در بیروت و با عرض تسلیت به‌ شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: خداوند متعال در آیه ۲۳ سوره احزاب فرموده است: «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى حبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» و شهید سید حسن نصرالله مصداق « وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ » بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری افزود: شهید سید حسن نصرالله، تشنه و بی‌قرار شهادت بود و او به وصل خود رسید. آن‌چه که مهم است این است که این راه پر رهرور بماند که می‌ماند و قطره‌قطره خون شهید می‌جوشد تا ریشه رژیم فاسد صهیونیست را نابود کند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه از جمله کلمات قصار و ارزشمند امام خمینی (ره) این بود که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، تصریح کرد: در آن زمان پیرِ روشن ضمیر، رهبر اندیشه و فکر انقلابی وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان می‌دیدند.

وی ادامه داد: حقیقت این است که رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت جهان خطرناک است. در ژن این جنایت‌کاران سفاک، آدم‌کشی و کودک‌کشی است. تاریخ حدود ۷۰ ساله این رژیم سیاه از جنایات این‌‌چنینی پر است و هیچ راهی جز نابودی این رژیم فاسد نیست.

خاتمی عنوان کرد: نه‌تنها مسلمانان بلکه آزادگان جهان را برای قطع این غده سرطانی فرامی‌خوانم. جنایات رژیم صهیونیستی در منظر جهانیان و از دوربین‌های دولت‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی از کشورهای عربی صادر می‌شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرنگان رهبری با بیان اینکه اگر کشورهای عربی ذره‌ای غیرت دین و ارزش‌ها را داشتند، رابطه خود را این رژیم خون‌‌خوار قطع می‌کردند، اظهار کرد: در شرایط کنونی برای نابودی رژیم صهیونیستی راهی جز وحدت جهان اسلام باقی نمانده است و جریان مقاومت مصمم و مانند کوه تا نابودی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مقاومت لبنان، یمن، عراق به‌فضل خداوند در صحنه هستند و موشک‌باران تل‌آویو و حیفا آنان را به روز سیاه و نابودی خواهد کشاند و آن‌چه‌ مهم است ثبات، مقاومت و ایستادگی است.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده + چهارده =