۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
نحوه بازنشستگی سئوال پر تکرار میزهای خدمت
نحوه بازنشستگی سئوال پر تکرار میزهای خدمت

نحوه بازنشستگی سئوال پر تکرار میزهای خدمت

رئیس اداره ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی از برگزاری مستمر میزهای خدمت در ادارات و دستگاه‌های دولتی و پاسخ‌گویی به سئوالات بیمه‌ای خبر داد. محسن مؤمن‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از آخرین عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در برگزاری میز خدمت خبر داد و گفت: طی دو هفته گذشته میز خدمت را در […]



رئیس اداره ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی از برگزاری مستمر میزهای خدمت در ادارات و دستگاه‌های دولتی و پاسخ‌گویی به سئوالات بیمه‌ای خبر داد.

نحوه بازنشستگی سئوال پر تکرار میزهای خدمت

محسن مؤمن‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از آخرین عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در برگزاری میز خدمت خبر داد و گفت: طی دو هفته گذشته میز خدمت را در دستگاه‌هایی چون دادگستری کل استان و سازمان صدا و سیما برگزار کردیم.
 
 وی ادامه داد: حضور میز خدمت سازمان تأمین اجتماعی مورد استقبال کارکنان و مراجعان این دو دستگاه قرار گرفته است و سئوالات بسیاری در خصوص خدمات بیمه‌ای مطرح و پاسخ داده شد.
 
 رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین سازمان تأمین اجتماعی در کرمان مدعی شد: از ابتدای سال جاری با برگزاری طرح نخبگانی میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی گره بیمه‌ای بسیاری از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی باز شده است.
 
 مؤذن‌زاده ادامه داد: تبیین و تشریح خدمات و طرح‌های سازمانی از قبیل بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای استفاده اعضای خانواده کارکنان ادارات از فعالیت‌های جنبی این میزهای خدمت بوده است.
 
 وی تاکید کرد: در دادگستری با ایده جدیدی میز خدمت را برگزار کردیم که بعد از حضور در این دستگاه اجرایی به صورت ویدئوکنفرانس با ادارات و شعبات دادگستری در کل استان ارتباط برقرار شد و به سئوالات مطرح شده توسط کارشناسان پاسخ داده شد.
 
 رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان افزود: در دادگستری بیش‌ترین سئوالات در حوزه بیمه‌های فراگیر، زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویان بود.
 
 مؤذن‌زاده افزود: یکی از سئوالاتی که بسیار در میزهای خدمت به خصوص در دادگستری و صدا و سیما مطرح بود، بازنشستگی شاغلان در دستگاه‌های اجرایی (کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین) بود.
 
 وی ادامه داد: در پاسخ مطرح شد که به استناد بندهای (الف) و (ب) ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با معرفی مستخدمان مشمول قانون و پس از اعلام احراز یکی از شرایط ذیل از سوی شعبه سازمان تأمین اجتماعی کارکنان خود را بازنشسته کنند.
 
 رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان شرایط بازنشستگی را عنوان کرد و گفت: مردان و زنان با داشتن حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت قابل‌قبول دارای مشاغل غیرتخصصی و بدون شرط سنی می‌توانند درخواست بازنشستگی را به سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری اعلام کنند.
 
مؤذن‌زاده ادامه داد: مردان و زنان با داشتن حداقل ۳۵ سال سابقه خدمت قابل‌قبول دارای مشاغل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی‌ارشد و بالاتر و بدون شرط سنی هم می‌توانند بازنشست شوند.
 
 وی مدعی شد: آقایان و بانوان با ارائه درخواست کتبی، داشتن حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت قابل‌قبول، دارای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی‌ارشد و بالاتر و بدون شرط سنی و مردان دارای ۲۵ سال سابقه خدمت قابل‌قبول با ۶۰ سال سن و زنان با ارائه درخواست کتبی و دارابودن حداقل ۲۵ سال سابقه خدمت قابل‌قبول و بدون شرط سنی می‌توانند به جمع بازنشستگان وارد شوند.
 
 رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: میز خدمت در سازمان صدا و سیما به صورت تخصصی و کارگاهی برگزار شد و مشکلات مربوط به این عرصه که سازمانی هنری محسوب می‌شود، مطرح و پاسخ داده شد.
 
 انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*