۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
نسل جدید جوانان غربی پرچم‌دار تفکر ضد صهیونیست
نسل جدید غرب پرچم‌دار تفکر ضد صهیونیست

نسل جدید غرب پرچم‌دار تفکر ضد صهیونیست

صهیونیست‌ها سال‌ها تلاش کردند که خود را مظلوم نشان دهند، اتفاقی که دیگر با وجود جنایات عیان یک سال اخیرشان نمی‌توانند تکرارش کنند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سال‌ها برای سفید کردن خودشان در اقصی نقاط جهان هزینه کردند و پول‌های فراوانی را برای همراه کردن بزرگ‌ترین رسانه‌های جهان و دولت‌ها برای […]



صهیونیست‌ها سال‌ها تلاش کردند که خود را مظلوم نشان دهند، اتفاقی که دیگر با وجود جنایات عیان یک سال اخیرشان نمی‌توانند تکرارش کنند.

نسل جدید غرب پرچم‌دار تفکر ضد صهیونیست

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سال‌ها برای سفید کردن خودشان در اقصی نقاط جهان هزینه کردند و پول‌های فراوانی را برای همراه کردن بزرگ‌ترین رسانه‌های جهان و دولت‌ها برای همراه کردن آن‌ها با افکار و عقاید صهیونیست‌ها خرج کردند.

از نمایش‌های مظلومانه و حق‌طلبانه برای صهیونیست‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های مشهور جهان تا سانسور خبری اتفاقات منفی در سرزمین‌های اشغالی و جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در یک بخش و در جبهه‌ای بزرگ‌تر علیه محور مقاومت و منطقه غرب آسیا از ساده‌ترین اقدامات صهیونیست‌ها برای مظلوم‌نمایی و نمایش خود به عنوان یک کشور که مورد ظلم قرار گرفته بوده است. 

حمایت‌های عجیب آمریکا و متحدین آن و امپراطوری رسانه‌ای غربی‌ها در دو دهه گذشته شرایط خوبی را برای سفید کردن صهیونیست‌ها و نمایش کشوری مورد ظلم قرار گرفته برای صهیونیست‌ها که به‌ دنبال صلح هستند ایجاد کرد.

به نحوی که تعدادی از کشور‌های اسلامی نیز در این سال‌ها در ابتدا به با ترس و بعد از مدتی خیلی رسمی به فکر عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها افتادند و عادی‌سازی نیز تا مقداری هم پیش رفت، اما شرایط برای صهیونیست‌ها آن گونه که می‌خواستند پیش نرفت. 

تا پیش از هفت اکتبر کم‌تر کسی تصور می‌کرد در پنج قاره جهان و خصوصاً در آمریکا و انگلیس و فرانسه که مهم‌ترین متحدان صهیونیست‌ها هستند، کسی بتواند علیه صهیونیست‌ها حرف بزند.

تظاهرات که دیگر هیچ، اما پس از طوفان‌الاقصی و عملیات شهادت‌طلبانه حماس در غزه ورق علیه صهیونیست‌ها برگشت و حالا دیگر کسی رژیم صهیونیستی را کشوری به دنبال صلح نمی‌بیند و چشم همه جهانیان به جنایات صهیونیست‌ها به شکلی جدی روشن شده است.

تا قبل از طوفان‌الاقصی شاید در میان جوانان اروپایی و آمریکایی اگر نظرسنجی در ارتباط با فلسطین و رژیم صهیونیستی انجام می‌شد نتیجه چیزی جز مظلومیت صهیونیست‌ها بیرون نمی‌آمد، اما اکنون و پس از قتل عام و نسل‌کشی بیش از ۴۲ هزار نفر در غزه آن هم در یک سال بیش‌تر از همیشه خوی جنایتکارانه صهیونیست‌ها در سطح جهان خصوصاً برای نسل جدید و جوانان کم‌تر از ۳۰ سال در اروپا و آمریکا نمایان شده است. 

اتفاقی مشخص که به غیر از دانشگاه‌های آمریکا و سایر کشور‌های اروپایی، در مقابل کاخ سفید و در مقابل چشمان بزرگ‌ترین حامی صهیونیست‌ها نمایش داده شد.

بر همین اساس، تازه‌ترین نتایج نظرسنجی‌های انجام شده در رسانه‌های دولتی و خصوصی جهان حاکی از این امر بسیار مهم و تاثیرگذار است که به دنبال کشتار و نسل‌کشی مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی و عبور این جنگ خونین و ویرانگر از زمان یک سال، پایگاه اجتماعی و اقبال مردم دنیای غرب به خصوص آمریکا از این رژیم اشغالگر و نامشروع به پایین‌ترین سطح خود از زمان تشکیل این رژیم در سال ۱۹۴۸ رسیده است.

در این میان نوجوانان، جوانان و دانشجویان اقشار اصلی و تاثیرگذاری هستند که با شیوه‌های مختلف، از تجمع گرفته تا راهپیمایی و فعالیت‌های مدنی و اجتماعی نسلی بزرگ و قابل توجه را در جبهه ضدصهیونیستی ایجاد کرده و با انتقاد از سیاست‌ها و رفتار‌های سران و مقامات رژیم صهیونیستی، دیگر به این رژیم به چشم رژیمی اشغالگر و کودک‌کش نگاه می‌کنند.

اما این پایان کار نیست و نظرسنجی‌های انجام شده توسط نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و جهانی ازجمله «اکونومیست» حاکی از این پدیده جالب توجه است که بیش از ۷۰ درصد جوانان و دانشجویان کشور‌های مختلف جهان ضمن حمایت و پشتیبانی از فلسطینیان به خصوص مردم غزه، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی بحران اخیر در منطقه قلمداد می‌کنند.

احمد دستمالچیان سفیر پیشین ایران در لبنان درباره جنایات صهیونیست‌ها گفت: این نوع کشتار و جنایت نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است تا بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد، اما هرچقدر بیش‌تر به این جنایت ادامه دهد، نه‌ تنها بیش‌تر در باتلاق غزه فرو می‌رود، بلکه محکومیت‌های شدید بین‌المللی و انزجار خشم و نفرت عمومی را در پی خواهد داشت.

دستمالچیان ادامه داد: کیان صهیونیستی رو به زوال است و در آینده دچار مشکلات عدیده خواهد شد؛ کشور‌های اسلامی باید نسبت به جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی آگاهی داشته باشند. 

وی بیان کرد: همچنین دولت‌ها و مردم باید جلوی این شرارت‌ها بایستند؛ زیرا ادامه این جنایت‌ها ناامنی و بی‌ثباتی را در خاورمیانه به وجود خواهد آورد. مسئول تمامی این جنایت‌ها نیز رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهند بود.

انبارلویی کارشناس سیاسی درباره تنفر از صهیونیست‌ها گفت: جهان امروز تحمل نسل‌کشی و جنایت جنگی را ندارد و آن چه که از غزه و لبنان می‌گذرد یک خشونت عریان است که به هیچ وجه افکار عمومی جهان و جوانان حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی چنین رویکردی را نمی‌پذیرند.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که کابینه صهیونیست‌ها و رهبران کنونی آن‌ها از خود به نمایش گذاشته‌اند در جهان و رسانه‌ها خون‌آشامی است که عادت به کشتار و خونریزی دارد و جامعه جهانی چنین رویکردی را نمی‌تواند بپذیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/ م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*