۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
نواختن زنگ ایثار در مدارس شهرستان رودبار جنوب
نواختن زنگ ایثار در مدارس رودبار جنوب

نواختن زنگ ایثار در مدارس رودبار جنوب

هم‌زمان با سراسر کشور زنگ مهر و ایثار در مدارس شهرستان رودبار جنوب نواخته شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ صبح روز یکشنبه اول مهرماه زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی بوعلی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان رودبار جنوب، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، مدیر آموزش […]


هم‌زمان با سراسر کشور زنگ مهر و ایثار در مدارس شهرستان رودبار جنوب نواخته شد.

نواختن زنگ ایثار در مدارس رودبار جنوب

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ صبح روز یکشنبه اول مهرماه زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی بوعلی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان رودبار جنوب، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب، رئیس اداره بودجه اداره‌کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان محلی نواخته شد.

 
مهدی بهرامی در آئین نمادین زنگ بازگشایی مدارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت امروز کشور حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام است، اگر دفاع مقدس به‌عنوان برگی درخشان در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید نتیجه رهبری امام راحل و تلاش‌های یک ملت برای ایستادگی در برابر استکبار بود.
 
مدیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: در مبانی اسلام مهم‌ترین موضوع، بحث تعلیم و تربیت است و توجه به این مهم وظیفه همگان است و باید همه تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم چرا که هر قدر در حوزه تعلیم و تربیت بهتر و عمیق‌تر حرکت کنیم آینده جامعه بهتر و همراه با آسایش و آرامش و معنویت بیش‌تری خواهد بود.
 
وی شمار دانش‌آموزان شهرستان رودبار جنوب را در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷ هزار نفر برشمرد و گفت: ۲۱۶ آموزشگاه میزبان این دانش‌آموزان خواهند بود و نیروی انسانی مورد نیاز برای حضور در کلاس‌های درس نیز ساماندهی شدند.
 
در ادامه حمدالله محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس ایجاد زمینه برای تحصیل همه دانش‌آموزان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.

رئیس اداره بودجه اداره‌کل آموزش و پرورش همچنین دانش‌آموزان را سرمایه‌های اصلی کشور دانست که در اختیار مدارس قرار دارند از این رو اهمیت کار مدارس را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد.

 
در پایان توسط حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان، علی پرورش فرماندار، حاجب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، محمدی رئیس اداره بودجه اداره‌کل و مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش زنگ مهر و مقاومت نواخته شد و دانش‌آموزان پس از عبور از دروازه قرآن وارد کلاس درس شدند.
 
 منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 + 20 =