۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
واریز مبالغ میلیونی به حساب مشترکان جنوبی
واریز مبالغ میلیونی به حساب مشترکان جنوبی

واریز مبالغ میلیونی به حساب مشترکان جنوبی

بامداد امروز در پی اختلال در سیستم بانک صادرات مبالغ میلیونی به حساب مشترکان بانک صادرات در نقاط مختلف استان کرمان واریز شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ بامداد امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳، در پی اختلال در سیستم بانک صادرات برای اکثر مشترکان این بانک‌ در استان کرمان مبالغ […]



بامداد امروز در پی اختلال در سیستم بانک صادرات مبالغ میلیونی به حساب مشترکان بانک صادرات در نقاط مختلف استان کرمان واریز شد.

واریز مبالغ میلیونی به حساب مشترکان جنوبی

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ بامداد امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳، در پی اختلال در سیستم بانک صادرات برای اکثر مشترکان این بانک‌ در استان کرمان مبالغ میلیونی  و پس از حدوداً دو ساعت حساب همه مشترکان بانک صادرت مسدود شده است.

 
به گفته منابع پایگاه خبری اقطاع خبر «بامداد امروز حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه به حساب اکثر مشترکان بانک صادرات مبالغی بالغ بر ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان و بعضاً برای تعدادی نیز تا یک میلیارد به صورت خودکار واریز شده و تمام حساب‌های بانک صادرات در ساعت حوالی ۳:۰۰ بامداد مسدود شده است».
 
برخی از مشترکان اذعان داشتند که با حساب خالی توانسته‌اند مبالغی را جابه‌جا و از فروشگاه‌های اینترنتی و سطح شهر خرید زده‌اند.
 
از جزئیات این اتفاق اطلاعات بیشتری در دست نیست اما اکثر مردم معتقد به اختلال در سیستم بانک صادرات در پی حمله سایبری (هک) هستند.
 
منبع: رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو + 4 =