۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
والدین باید به امنیت سایبری توجه کنند
والدین باید به امنیت سایبری توجه کنند

والدین باید به امنیت سایبری توجه کنند

رئیس پلیس فتا شهرستان بافت از همه والدین و مربیان خواست که به اهمیت امنیت سایبری کودکان توجه ویژه‌ای داشته باشند.  اصغر کریم‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر» گفت: پویش کودکان سایبری باهدف افزایش آگاهی والدین و کودکان در مورد مخاطرات فضای مجازی و نحوه استفاده ایمن از آن نتایج […]


رئیس پلیس فتا شهرستان بافت از همه والدین و مربیان خواست که به اهمیت امنیت سایبری کودکان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

والدین باید به امنیت سایبری توجه کنند

 اصغر کریم‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر» گفت: پویش کودکان سایبری باهدف افزایش آگاهی والدین و کودکان در مورد مخاطرات فضای مجازی و نحوه استفاده ایمن از آن نتایج مثبتی داشته است. 

رئیس پلیس فتا شهرستان بافت با بیان اینکه برنامه‌ها به طور مداوم در حال بهبود و توسعه هستند تا بتوانند به نیازهای روزافزون جامعه پاسخ دهند تأکید کرد: همکاری والدین و مربیان در این زمینه بسیار حیاتی است و بدون حمایت آن‌ها، موفقیت این طرح‌ها ممکن نخواهد بود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما آموزش والدین و کودکان در مورد خطرات فضای مجازی و نحوه استفاده صحیح از آن است.

 کریم‌زاده افزود: با برگزاری کارگاه‌ها و جلسات آموزشی، سطح آگاهی جامعه به طور قابل‌ توجهی افزایش‌ یافته است و همچنین این کارگاه‌ها شامل موضوعاتی مانند شناسایی تهدیدات آنلاین، استفاده از ابزارهای کنترلی و ایجاد محیطی امن برای کودکان در فضای مجازی هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون چندین کارگاه آموزشی برای والدین و کودکان برگزار شده است و با همکاری مدارس و نهادهای آموزشی، برنامه‌های متنوعی برای افزایش آگاهی کودکان در مورد امنیت سایبری برگزار خواهد شد. 

 رئیس پلیس فتا شهرستان بافت عنوان کرد: نتایج این طرح بسیار مثبت بوده و تعداد گزارش‌های مربوط به سوء استفاده‌های سایبری از کودکان کاهش‌ یافته است که این کاهش نشان‌دهنده تأثیر مثبت آموزش‌ها و همکاری‌های انجام‌شده است.

 کریم‌زاده افزود: آگاهی والدین نیز به طور قابل‌ توجهی افزایش‌ یافته و توصیه کرد که والدین همیشه در کنار فرزندان خود باشند و آن‌ها را در استفاده از فضای مجازی همراهی کنند، آموزش‌های لازم به کودکان داده شود و از ابزارهای کنترلی مناسب استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: والدین در مورد تجربه‌های آنلاین با فرزندان خود صحبت کنند و آن‌ها را به‌ اشتراک‌گذاری مشکلات و نگرانی‌های خود تشویق کنند.

رئیس پلیس فتا شهرستان بافت با اشاره به اینکه همه والدین و مربیان به اهمیت امنیت سایبری کودکان توجه ویژه‌ای داشته باشند و با همکاری پلیس، محیطی امن‌تر برای فرزندان خود فراهم کنند، ابراز امیدواری کرد و افزود: با ادامه این طرح، جامعه‌ای آگاه‌تر و ایمن‌تر خواهیم داشت و این تلاش‌ها باید به طور مداوم ادامه یابد تا بتوانیم با تهدیدات جدید و نو ظهور در فضای مجازی مقابله کنیم.

انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 − 4 =