۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
پایان اختلاف سه طایفه بزرگ در رودبار
پایان اختلاف سه طایفه بزرگ در رودبار

پایان اختلاف سه طایفه بزرگ در رودبار

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: اختلاف سه طایفه بزرگ در این شهرستان پایان یافت. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ محمد فرجام‌طاهری با بیان پایان اختلاف سه ساله سه طایفه بزرگ در رودبار جنوب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در سال ۱۴۰۰، اختلافاتی در بین این طوایف ایجاد شده […]



رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: اختلاف سه طایفه بزرگ در این شهرستان پایان یافت.

پایان اختلاف سه طایفه بزرگ در رودبار

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ محمد فرجام‌طاهری با بیان پایان اختلاف سه ساله سه طایفه بزرگ در رودبار جنوب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در سال ۱۴۰۰، اختلافاتی در بین این طوایف ایجاد شده بود که با تدبیر و مدیریت دستگاه قضایی، رفع شد.
 
رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر، افزود: با وساطت امام جمعه و فرماندار شهرستان رودبار جنوب، ریش‌سفیدان، بزرگان محلی، صلح‌یاران و اعضای شورای حل اختلاف این پرونده به سازش ختم شد و با گذشت اولیاء دم، قاتل از قصاص‌ نفس رهایی یافت.
 
وی با بیان اینکه وجود اختلاف، دشمنی و کینه در بین طوایف باعث عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت جامعه می‌شود، خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده که وجود صلح و همبستگی در هر منطقه‌ای، موجب شده که مردم آن منطقه در حوزه‌های مختلف موفق باشند.
 
رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب ضمن تشکر و قدردانی از بزرگان و ریش‌سفیدان و همچنین طوایف ارزشمند جاویدان، رئیسی و میرانی، بیان کرد: قطعاً افرادی که بین مسلمانان صلح و سازش ایجاد می‌کنند در نزد خداوند متعال اجر و پاداش خواهند داشت.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر
 
 
 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*