۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
پلنگ ایرانی دیگری در پارک ملی خبر کرمان رویت شد+ فیلم
پلنگ ایرانی دیگری در پارک ملی خبر کرمان رویت شد+ فیلم -اقطاع خبر

پلنگ ایرانی دیگری در پارک ملی خبر کرمان رویت شد+ فیلم -اقطاع خبر

کرمان- اقطاع خبر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از ثبت تصاویر و فیلمبرداری از دومین قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر(khabr) واقع در شهرستان بافت و پناهگاه حیات وحش روچون خبر داد؛ نخستین بار ۲۳ مهرماه جاری تصاویر یک پلنگ ایرانی در همین نقطه ثبت شده بود. دریافت 4 MB مجتبی نیک‌طبع روز […]



کرمان- اقطاع خبر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از ثبت تصاویر و فیلمبرداری از دومین قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر(khabr) واقع در شهرستان بافت و پناهگاه حیات وحش روچون خبر داد؛ نخستین بار ۲۳ مهرماه جاری تصاویر یک پلنگ ایرانی در همین نقطه ثبت شده بود.

مجتبی نیک‌طبع روز یکشنبه به خبرنگار اقطاع خبر توضیح داد: سه روز پیش یک قلاده پلنگ ایرانی در تاریخ ۲۶ مهرماه( سه روز پس از مشاهده قبلی این گونه ارزشمند) در پارک ملی خبر و پناهگاه حیات وحش روچون مشاهده و تصاویر آن توسط محیط بانان ثبت شد.

وی با ابراز خرسندی از مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر گفت: حضور پلنگ ایرانی در سطح زیستگاه های استان(پارک ملی خبر،منطقه حفاظت شده مارز،منطقه حفاظت شده سعدی و…) نشان دهنده پویایی جمعیت حیات وحش در سطح زیستگاه ها و مناطق تحت مدیریت این اداره کل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان افزود: پارک ملی خبر اولین طرح حفاظت مشارکتی کشور با استفاده از توان محیط بانان و بخش خصوصی در حفاظت از تنوع زیستی و ژنتیکی منطقه به شمار می رود و امید است با تداوم این روند شاهد افزایش شمار گونه‌های در معرض خطر انقراض باشیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*