۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
کرمان به پایگاه قوی صنعتی تبدیل می‌شود
کرمان به پایگاه قوی صنعتی تبدیل می‌شود

کرمان به پایگاه قوی صنعتی تبدیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی گفت: با توجه به صنایع کوچک و متوسط، تولید صادرات‌محور و ایجاد ارزش‌افزوده می‌توان میانه گمشده را از بین برد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی کرمان؛ سید مهدی طبیب‌زاده با بیان اینکه با توجه به صنایع کوچک و متوسط، تولید صادرات‌محور […]



رئیس اتاق بازرگانی گفت: با توجه به صنایع کوچک و متوسط، تولید صادرات‌محور و ایجاد ارزش‌افزوده می‌توان میانه گمشده را از بین برد.

کرمان به پایگاه قوی صنعتی تبدیل می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی کرمان؛ سید مهدی طبیب‌زاده با بیان اینکه با توجه به صنایع کوچک و متوسط، تولید صادرات‌محور و ایجاد ارزش‌افزوده می‌توان میانه گمشده را از بین برد، گفت: با حذف میانه گمشده، کرمان می‌تواند از پایگاهی قوی در بخش صنعت برخوردار شود.

وی با اشاره به اینکه در طیف بنگاه‌های اقتصادی آنها را به خرد، کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم‌بندی می‌کنیم، افزود: در استان کرمان وجود بنگاه‌های بسیار خرد و یا بسیار بزرگ، بنیه صنعتی استان را ضعیف کرده و درنتیجه ارزش‌افزوده ایجاد نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، عدم اشتغال‌زایی مناسب و نبود متخصصان را ازجمله نتایج میانه گمشده در استان کرمان دانست و ادامه داد: در صورت حذف‌نشدن میانه گمشده و از دست دادن این فرصت مغتنم، در سال‌های آینده به دلیل اتمام منابع معدنی، نبود اقتصاد صنعتی با فنّاوری بالا و مبتنی بر دانش و علم، امکان اداره استان در آینده‌ای نه‌چندان دور وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه موضوعات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان کارشناسی شده مطرح می‌شود و مورد استقبال سیستم دولتی قرار می‌گیرد، بیان کرد: یکی از این موضوعات اقتصاد روستا بود که اقدامات خوب و نویدبخشی در حال انجام است و امیدواریم در موضوع میانه گمشده نیز بتوان این نقیصه را برطرف کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*