۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
۲۸۰۰ کلاس درس در کرمان به صورت حضوری بازگشایی شد -اقطاع خبر

۲۸۰۰ کلاس درس در کرمان به صورت حضوری بازگشایی شد -اقطاع خبر

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، سید محمد حبیب اللهی صبح شنبه در آئین بازگشایی مدارس شهرستان بافت با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت گفت: در آموزش‌های غیر حضوری از نظر کیفیت و کمیت دچار مشکلات و ضعف بوده‌ایم. وی با اشاره به به بازگشایی حضوری تدریجی مدارس عنوان کرد: اولویت بازگشایی حضوری با مدارس […]


به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، سید محمد حبیب اللهی صبح شنبه در آئین بازگشایی مدارس شهرستان بافت با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت گفت: در آموزش‌های غیر حضوری از نظر کیفیت و کمیت دچار مشکلات و ضعف بوده‌ایم.

وی با اشاره به به بازگشایی حضوری تدریجی مدارس عنوان کرد: اولویت بازگشایی حضوری با مدارس دارای جمعیت کمتر از ۱۵ نفر است که نیاز به گروه بندی نیست.

حبیب اللهی بیان کرد: در سراسر استان کرمان ۲ هزار و ۸۰۰ کلاس درس با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر امروز به صورت حضوری بازگشایی شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: در فاز بعد که ۱۵ اقطاع خبر ماه است، مدارس با جمعیت ۱۵ تا ۳۰ نفر بازگشایی حضوری می‌شود. از اول آبان ماه مدارس با جمعیت ۳۰۰ نفر حضوری می‌شوند و دانش آموزان به صورت زوج و فرد در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 8 =