۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
آتش‌سوزی شهرک خضرا یک فوتی برجا گذاشت
آتش‌سوزی شهرک خضرا یک فوتی برجا گذاشت

آتش‌سوزی شهرک خضرا یک فوتی برجا گذاشت

رئیس اورژانس کرمان گفت: در حادثه آتش‌سوزی شهرک صنعتی شماره ۲ خضرا یک نفر جان خود را از دست داده و دو نفر سوختگی ۱۰۰ درصد دارند. محمد صابری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» در خصوص مصدومان حادثه آتش‌سوزی مجتمع تولید ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی شماره ۲ خضرا گفت: ساعت […]



رئیس اورژانس کرمان گفت: در حادثه آتش‌سوزی شهرک صنعتی شماره ۲ خضرا یک نفر جان خود را از دست داده و دو نفر سوختگی ۱۰۰ درصد دارند.

آتش‌سوزی شهرک خضرا یک فوتی برجا گذاشت

محمد صابری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» در خصوص مصدومان حادثه آتش‌سوزی مجتمع تولید ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی شماره ۲ خضرا گفت: ساعت ۹:۰۵ با مرکز اورژانس کرمان ارتباط برقرار شد که خبر از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی شدید در کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در محور کرمان-باغین می‌داد.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: به محض دریافت خبر با توجه به این که تعداد مصدومان ضد و نقیض گفته می‌شد تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در لحظات اولیه تعداد ۱۰ مصدوم با درجات سوختگی متفاوت توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی به مرکز سوانح سوختگی بیمارستان شفا منتقل شدند و دو نفر نیز توسط خودروهای شخصی به بیمارستان منتقل شده بود.

صابری با بیان این‌که در این حادثه آتش‌سوزی یک نفر جان خود را از دست داده است، توضیح داد: هم اکنون که بیش از سه ساعت از زمان حادثه می‌گذرد پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه همچنان مستقر هستند.
رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: در بازدید انجام شده که یک ساعت پیش از بیمارستان شفا و مصدومان این سوختگی انجام شد دو نفر سوختگی جزئی داشتند که خدمات درمانی را دریافت کرده بودند، ۱۰ نفر بستری بودند.

وی افزود: دو نفر سوختگی ۱۰۰ درصد، پنج نفر سوختگی میان ۵۵ تا ۶۰ درصد  و سه نفر سوختگی حدود پنج تا ۶ درصد دارند.

صابری مطرح کرد: متاسفانه حال بعضی از حادثه‌دیدگان نگران‌کننده است اما امکانات و تجهیزات لازم از جمله کادر درمان و پزشکان متخصص و فوق‌تخصص مشغول ازائه خدمات هستند، دو نفر از حادثه‌دیدگان خانم هستند که یک نفر ترخیص و دیگری نیز که سوختگی پنج درصد دارد به زودی ترخیص می‌شود.

انتهای خبر/ پسند 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 − 12 =