۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
سوخت قاچاق، ساختمان ۲ طبقه را به آتش کشید
آتش‌سوزی یک ساختمان به علت قاچاق سوخت

آتش‌سوزی یک ساختمان به علت قاچاق سوخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جیرفت گفت: یک ساختمان دو طبقه در جیرفت به دلیل نگه‌داری سوخت قاچاق در آتش سوخت. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ یوسف سالاری در توضیح حادثه آتش‌سوزی ساختمان دو طبقه در جیرفت گفت: شب گذشته بر اثر آتش‌سوزی و انفجار سوخت گازوئیل قاچاق دپو شده، یک ساختمان دو […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جیرفت گفت: یک ساختمان دو طبقه در جیرفت به دلیل نگه‌داری سوخت قاچاق در آتش سوخت.

آتش‌سوزی یک ساختمان به علت قاچاق سوخت

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ یوسف سالاری در توضیح حادثه آتش‌سوزی ساختمان دو طبقه در جیرفت گفت: شب گذشته بر اثر آتش‌سوزی و انفجار سوخت گازوئیل قاچاق دپو شده، یک ساختمان دو طبقه در این شهر طعمه حریق شد.

وی افزود: شب گذشته این ساختمان مسکونی در خیابان ذوالفقار دچار آتش شد که ماموران آتش‌نشانی به‌موقع در محل حضور یافتند و از سرایت زبانه‌های آتش به طبقه بالاتر و ساختمان‌های اطراف جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جیرفت بیان کرد: صاحب‌خانه یک گالن ۲۲۰ لیتری گازوئیل را در زیر راه‌پله دپو کرده بود که با آتش‌گرفتن آن ساختمان درگیر شعله‌های آتش و دود شد.

وی افزود: حین مهار آتش این گالن منفجر و دو نفر از ماموران آتش‌نشانی به صورت سطحی آسیب دیدند که با کمک فوریت‌های پزشکی در صحنه درمان شدند.

سالاری تاکید کرد: نگه‌داری سوخت در منازل، راه‌پله‌ها و زیرزمین شرایط خطرناک و ناامنی را ایجاد کرده که با کوچک‌ترین جرقه و اتصال در هوای گرم جیرفت، موجب آتش‌سوزی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × سه =