۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
آزاده‌ای برای نجات کودکان افغانستانی جان داد
آزاده‌ای برای نجات کودکان افغانستانی جان داد

آزاده‌ای برای نجات کودکان افغانستانی جان داد

علی سیستانی، آزاده هشت سال دفاع مقدس وقتی کودکان افغانستانی را در امواج خروشان هلیل غوطه‌ور دید، ایثارگرانه دل و جان به آب زد و با نجات دو کودک افغانی و ایثار جان خود درس مردانگی و گذشت را کامل و به همسنگران شهیدش پیوست. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» حاج علی سیستانی، […]


علی سیستانی، آزاده هشت سال دفاع مقدس وقتی کودکان افغانستانی را در امواج خروشان هلیل غوطه‌ور دید، ایثارگرانه دل و جان به آب زد و با نجات دو کودک افغانی و ایثار جان خود درس مردانگی و گذشت را کامل و به همسنگران شهیدش پیوست.

آزاده‌ای برای نجات کودکان افغانستانی جان داد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» حاج علی سیستانی، رزمنده روزهای جنگ و جهاد، مرد دلیر که جان در راه نجات دیگران داد و در دل هلیل، آخرین حماسه‌اش را سرود او دل دریا داشت، و دریا دلش را برای همیشه در آغوش گرفت.

عمری در مسیر خدمت به خلق گام برداشت و نور عشق به اهل بیت (ع) را در جان خویش شعله‌ور داشت، در آن لحظه سرنوشت‌ساز، بی‌آنکه اندیشه‌ای از مرگ به دل راه دهد، برای نجات جان کودکان در امواج هلیل خروشید و تا همیشه در دل‌ها ماندگار شد.

مرحوم سیستانی، آیینه‌ای از ایثار بود؛ بزرگ ‌مردی که آسمان جود و کرامتش، سایه‌ای از محبت بر سر هر نیازمند گسترانید ودست یاری‌اش، نجات‌بخش جان‌های بی‌پناه بود و قلب پرمهرش،مرهمی بر زخم‌های محرومان.

دیروز، در دل سیلاب، گویی امواج هلیل، مأمور شدند تا او را به آغوش ملکوت فراخوانند؛ تا جان شریفش، همچون کشتی نجات، به ساحل عشق برسد.ای دریادلِ عاشق، که همواره جان خود را چون شمعی در راه خلق می‌سوزاندی، اینک که امواج هلیل را به راهی برای رفتن به سوی معبود برگزیدی، بدان که یاد تو در دل‌ها زنده است ‌و به مانند عاشقی که در مسیر کربلا، همواره لبیک‌گوی ندای حق بودی، تو را در زمره‌ شهدای عشق می‌شماریم.


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × 3 =