۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
آزمایشگاه پاتوبیولوژی در زرند افتتاح شد
آزمایشگاه پاتوبیولوژی در زرند افتتاح شد

آزمایشگاه پاتوبیولوژی در زرند افتتاح شد

فرماندار زرند از افتتاح آزمایشگاه پاتوبیولوژی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» و به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری زرند، آزمایشگاه پاتوبیولوژی به همت بخش خصوصی با اعتباری بیش از۸۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور […]


فرماندار زرند از افتتاح آزمایشگاه پاتوبیولوژی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی در زرند افتتاح شد

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» و به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری زرند، آزمایشگاه پاتوبیولوژی به همت بخش خصوصی با اعتباری بیش از۸۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

سید رضا حسینی‌نژاد با قدردانی از تلاش بانو فاطمه زمانی در راه‌اندازی این آزمایشگاه، گفت: این بانوی فرهیخته در جبهه و خط مقدم سلامت گام‌های ارزشمندی را برداشته و همواره خدمت‌رسانی به جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده است. 

فرماندار زرند با اشاره به این‌که با افتتاح آزمایشگاه پاتوبیولوژی برای ۱۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده، خاطرنشان کرد: این محیط آزمایشگاهی مطابق با استاندارد‌های جهانی و مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات آماده شده است.

انتهای خبر/ زرنذی
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 − 8 =