۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رفسنجان
آغاز به‌کار نخستین کنگره ملی شهید عارف در رفسنجان
آغاز به‌کار نخستین کنگره ملی شهید عارف در رفسنجان

آغاز به‌کار نخستین کنگره ملی شهید عارف در رفسنجان

آئین افتتاحیه نخستین کنگره ملی شهید عارف حاج علی محمدی پور با حضور معاون پارلمانی شهیدجمهور، مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده شهدا در سالن شهید پرتوی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری اقطاع خبر؛ آئین افتتاحیه نخستین کنگره ملی شهید عارف حاج‌علی محمدی‌پور صبح امروز با حضور سید محمد […]


آئین افتتاحیه نخستین کنگره ملی شهید عارف حاج علی محمدی پور با حضور معاون پارلمانی شهیدجمهور، مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده شهدا در سالن شهید پرتوی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

آغاز به‌کار نخستین کنگره ملی شهید عارف در رفسنجان

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری اقطاع خبر؛ آئین افتتاحیه نخستین کنگره ملی شهید عارف حاج‌علی محمدی‌پور صبح امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی شهیدجمهور، مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده شهدا در سالن شهید پرتوی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.
 

رضا رنجبرکریمی در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس عرصه معنویت آن بود و میدانی که بندگان خداوند توانستند در آن رشد کنند و به‌درجه عبودیت برسند. 

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان افزود: یکی از مردانی که به درجه عبودیت رسید شهید حاج‌علی محمدی‌پور بود و به فرموده حاج‌قاسم اگر همه مردم رفسنجان را جمع کنید و بخواهید از بین آنان یک حاج‌علی محمدی‌پور بیرون بیاورید نمی‌توانید‌.

رنجبرکریمی ادامه داد: نخستین کنگره را با شهید عارف حاج‌علی محمدی‌پور شروع کردیم و امیدواریم که هر سال با برگزاری این کنگره بتوانیم به ابعاد زندگی یک شهید شاخص بپردازیم. 

وی با اشاره به اینکه این کنگره در چهار حوزه داستان، شعر، مقاله و آثار هنری درباره شهید حاج‌علی محمدی‌پور برگزار شده است گفت: تعداد ۷۱ اثر علمی به دبیرخانه کنگره ارسال شد و پس از داوری آثار برگزیده انتخاب شدند که در جلسه اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد. 

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله بیان کرد: ایشان راه و رسم زندگی، شهادت و جادودانه شدن را به ما آموخت.

امام‌ جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه صحنه جنگ و دفاع مقدس صحنه‌ای بود که مردان بزرگی از جمله حاج‌علی محمدی‌پور در آن تربیت شدند خاطر نشان کرد: در صحنه جنگ که یک دانشگاه بود مردانی تربیت شدند که انگار همه واقعیت‌ها را می‌دیدند.

وی به یکی از آرمان‌های مردان بزرگ که همان شهادت است اشاره کرد و گفت: باید برای نسل جوان مان شخصیت‌های شاخص دوران دفاع مقدس را ترسیم کنیم تا دنبال الگوها و فرهنگ‌های مبتذل غربی نباشند. 

گفتنی است: مراسم اختتامیه کنگره ملی شهید عارف حاج‌علی محمدی‌پور عصر امروز در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 2 =