۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
آغاز طرح رقومی‌سازی پرونده‌ها در کرمان
آغاز طرح رقومی‌سازی پرونده‌ها در کرمان

آغاز طرح رقومی‌سازی پرونده‌ها در کرمان

‎معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: استان کرمان به عنوان پایلوت طرح رقومی‌سازی پرونده‌های قضایی تعیین شده‌اند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛ حسن سلطانی‌نژاد در جلسه ساماندهی بایگانی راکد و اجرای طرح رقومی‌سازی اوراق پرونده‌ها در شعب که با حضور […]



‎معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: استان کرمان به عنوان پایلوت طرح رقومی‌سازی پرونده‌های قضایی تعیین شده‌اند.

آغاز طرح رقومی‌سازی پرونده‌ها در کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛ حسن سلطانی‌نژاد در جلسه ساماندهی بایگانی راکد و اجرای طرح رقومی‌سازی اوراق پرونده‌ها در شعب که با حضور رئیس‌کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مدیران معاونت حقوقی قوه قضائیه برگزار شد، گفت: استان کرمان به همراه دو استان دیگر در کشور به عنوان پایلوت طرح رقومی‌سازی پرونده‌های قضایی تعیین شده‌اند.

‎معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان ادامه داد: در این طرح قرار است ۱۰ درصد از شعب استان به صورت آزمایشی رقومی‌سازی شوند و پرونده‌ها پس از مختومه شدن در شعبه پالایش و سپس به بایگانی راکد ارسال می‌شوند.

‎وی اظهار کرد: این طرح همزمان با سیاست الکترونیکی کردن پرونده‌ها انجام می‌شود.

‎سلطانی‌نژاد اظهار کرد: طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری، زندان‌های سراسر استان کرمان ۷ هزار و ۲۶ مورد دادرسی الکترونیک با محاکم قضایی داشته‌اند و از اعزام حضوری زندانیان به مراجع قضایی جلوگیری شده است.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان افزود: در برگزاری دادرسی الکترونیک با اشخاص عادی نیز (به جز اشخاص حاضر در زندان) در مجموع ۸۴۷ جلسه مجازی «دادرسی الکترونیک» برگزار‌ شده است که در این بین حوزه‌های قضایی کرمان با ۳۲۸، حوزه قضایی جیرفت با ۲۳۰ و حوزه قضایی کهنوج با ۱۱۲ جلسه حائز رتبه‌های برتر در این زمینه هستند. شایان ذکر است برگزاری جلسات با اشخاص عادی به درخواست متقاضی و تایید وی برگزار می‌‌شود.

انتهای خبر/ م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*