۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت
آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت -اقطاع خبر

آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی فولاد بافت -اقطاع خبر

سورنا زمانیا گفت: عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است مجتمع یادشده در مدت ۱۶ ماه با امکاناتی همچون پمپ بنزین، گاز CNG، گازوییل، رستوران و مشاغل مختلف از جمله نانوایی، خشکشویی و ... احداث شود.

مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت بیان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی جنب شرکت احیا استیل فولاد بافت، توسط گروه مالی گردشگری در قالب شرکتی تحت عنوان “پارس زیگورات بافت” با سهامداری شرکت پارس زیگورات و مجتمع فولاد بافت احداث می شود.

وی با اشاره به بازدید استاندار کرمان از مجتمع فولاد بافت گفت: در جریان این بازدید، مسائل و مشکلات فاز ۲ کارخانه احیااستیل فولاد بافت مطرح شد که استاندار برای رفع مشکلات که مرتبط با بعضی از ادارات محلی و استانی بود، دستورات مساعد صادر کرد.

زمانیان افزود: از دیگر مسائل مطرح شده با استاندار کرمان، موضوع تامین مسکن کارکنان و کارگران فولاد بافت بود که در این خصوص بر اساس دستورات صادره از سوی استاندار، هماهنگی های لازم با دستگاه مربوطه انجام شد.

این گزارش حاکی‌ست: مجوز فاز ۲ فولاد بافت، از فولادسازی به احداث ۲ واحد شامل کارخانه گندله سازی با ظرفیت ۲٫۵ میلیون تن و کارخانه احیا مستقیم برای تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی جدید، صادر و ابلاغ شده است  و پیش بینی می شود فاز ۲ مجتمع تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × چهار =