آیین تجلیل از پزشک عبدالطیف رسولی در کوهبنان

آیین تجلیل از پزشک عبدالطیف رسولی در کوهبنان

جمعی از ایثارگران‌، رزمندگان ، بسیجیان و خانواده معزز شهدای عضو شبکه نظارت دفتر شورای نگهبان کوهبنان از خدمات هشت ساله پزشک عبدالطیف رسولی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

آیین تجلیل از پزشک عبدالطیف رسولی در کوهبنان

به گزارش اقطاع خبر؛ جمعی از ایثارگران‌، رزمندگان ، بسیجیان و خانواده معزز شهدای  عضو شبکه نظارت دفتر شورای نگهبان کوهبنان به نمایندگی از مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان از خدمات هشت ساله عبدالطیف رسولی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

در حاشیه این مراسم رضا توکلی  گفت: شغل پزشکی از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است چرا که پزشکان با جان آدم ها سر و‌کار دارند اما این شغل مقدس با تلخی ها و شیرینی های زیادی همراه است .

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کوهبنان تاکید کرد: بر اساس سوگند پزشکان متعهد می شوند که به نجات جان بیماران مبادرت داشته باشند لذا داشتن صبر و شکیبایی، مهارت کلامی ، خوش اخلاقی ، تکریم ارباب و رجوع و…. بایستی همواره مورد توجه پزشکان باشد که این موارد را دکتر رسالی به خوبی رعایت می کند.

وی گفت: پزشک رسولی از جمله پزشکان متعهد، متعبد و از افتخارات کشور و استان کرمان است که همواره در راستای خدمت رسانی بی منت و بدون زمان و‌ مکان به مردم‌ کوهبنان پیش قدم است.

توکلی یادآور شد: خدمات پزشک رسولی در سال ۹۶ در جریان زلزله ویرانگر کوهبنان ستودنی است در حالی که برخی افراد پس از ویرانی شهر کوهبنان مهاجرت کردند اما پزشک  رسولی با وجود تمام سختی ها و‌محدودیت ها در کنار مردم ماند تا مرهمی بر زخم های آنان باشد. 

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کوهبنان بیان کرد: با توجه به زلزله شب یلدای کوهبنان پزشک رسولی در شرایط سخت زمستان و در وسط برف و باران در کنار مردم ماند و حدود یک سال و نیم در چادر و کانکس آن هم در پیاده روی خیابان اصلی شهر کوهبنان به مداوای بیماران اقدام کرد.

توکلی تاکید کرد: در شرایط سخت گسترش ویروس کرونا در حالی که جامعه پزشکی کشور با سخت های فراوانی مواجه بود و حجم کار آنان افزایش چشمگیری داشت اما دکتر رسولی در کنار مردم کوهبنان ماند و خدمت رسانی کرد.

وی ادامه داد: این پزشک ولایت مدار در اکثر مناسبت های ملی و مذهبی به ویزیت رایگان بیماران مبادرت می کند و در طول سال هم از نیازمندان حق ویزیت دریافت نمی کند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کوهبنان تاکید کرد: امیدواریم مسئولان شهرستان در راستای تجلیل از این پزشک فداکار ، جهادی و ایثارگر که زندگی خود را وقف خدمت به مردم کوهبنان کرده، اقدام کنند.

وی یادآور شد : مردم‌شهرستان کوهبنان همواره دکتر رسولی را به خیر و خوبی یاد می کنند، با پاکی و صداقت خدماتش را به یادمی آورند و برای عزت و موفقیت روز افزون ایشان دعا می کنند. 

عبدالطیف رسولی گفت: من هیچ گونه منتی بر مردم کوهبنان ندارم‌فقط به وظیفه ذاتی و انسانی خود عمل می کنم و بابت تمام کاستی ها از مردم شهرستان عذر خواهی می کنم .

وی تاکید کرد: بعد از عبادت خداوند بهترین عمل خدمت به خلق خداست لذا شاکر خداوند هستم که توفیق خدمت به مردم کوهبنان را به من ارزانی داشته است.

این پزشک عنوان کرد: در طول هشت سال حضور در کوهبنان با توجه به دور بودن از همسر و فرزندانم هر روز با عشق و علاقه در محل کارم حاضر شدم و هرگز از کار و سختی آن حتی در دوران سخت کرونا احساس خستگی نکردم.

وی پایبندی به سوگند، خوش اخلاقی، پاکی و صداقت، پویایی، ادامه تحصیل همراه با کسب علم روز را مهترین ویژگی های یک پزشک متعهد بیان کرد و گفت: به خود می بالم که لبخند رضایت را بر لبان بیمار خود ببینم.

انتهای پیام/نامجوکوهبنانی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *