۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » منوجان
آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرساني در 9 روستا منوجان
آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرسانی در ۹ روستا منوجان

آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرسانی در ۹ روستا منوجان

همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی پروژه توسعه و بازسازی شبکه های آبرسانی ۹ روستا در شهرستان منوجان آغاز شد. به گزارش اقطاع خبر؛ همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان آیین کلنگ زنی پروژه توسعه و بازسازی شبکه […]


همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی پروژه توسعه و بازسازی شبکه های آبرسانی ۹ روستا در شهرستان منوجان آغاز شد.

آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرسانی در 9 روستا منوجان

به گزارش اقطاع خبر؛ همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان آیین کلنگ زنی پروژه توسعه و بازسازی شبکه های آبرسانی در ۹ روستا شهرستان منوجان انجام شد.

در این مراسم شیخ سامانی مدیر امور آبفا شهرستان ضمن تشکر از همکاری جهادی فرماندهی و بسجیان سلحشور ناحیه مقاومت شهرستان گفت: اجرای پروژه توسعه و بازسازی شبکه های آبرسانی ۲۰ روستا به طول ۳۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلنگ اجرای این پروژه در روستای طالقان به زمین زده شد و فاز اول آن در ۹ روستا اجرا شد.

شیخ سامانی افزود: این پروژه با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و توسعه شبکه های آبرسانی جهت واگذاری انشعاب جدید به به روستائیان عزیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/محمدی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − 14 =