۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
قرارگیری ۸۳۹ مدرسه تحت پوشش طرح شهید عجمیان
اجرای طرح شهید عجمیان در ۸۳۹ مدرسه

اجرای طرح شهید عجمیان در ۸۳۹ مدرسه

عباس ارجمند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «اقطاع خبر» به طرح شهید عجمیان در مدارس آموزش و پرورش کرمان در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی به‌دنبال پوشش و حمایت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار از امکانات آموزشی بود. دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ادامه داد: در […]



عباس ارجمند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «اقطاع خبر» به طرح شهید عجمیان در مدارس آموزش و پرورش کرمان در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی به‌دنبال پوشش و حمایت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار از امکانات آموزشی بود.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ادامه داد: در راستای حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار طرح‌هایی تعرف شد که مزین به نام شهدا از جمله شهید عجمیان، شهید حسین پورجعفری، شهید علی عرب و شهید صدرزاده بود.

وی عنوان کرد: طرح شهید عجمیان در ارتباط با بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار، طرح شهید حسین پورجعفری در حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت، طرح شهید علی عرب با هدف تامین سیستم‌های سرمایشی-گرمایشی و تجهیزات مدارس و طرح شهید صدرزاده کیفیت‌بخشی آموزشی و حمایت درسی از دانش‌آموزان مدارس کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

ارجمند توضیح داد: طرح شهید عجمیان در ارتباط شاداب‌سازی مدارس  است و در زمینه رنگ‌آمیزی مدارس، تعویض نیمکت، تعمیر و تعویض ایزوگام، تعمیر درب‌های کلاس و به‌طور کلی مناسب‌سازی و بهسازی محیط فیزیکی کلاس فعالیت می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۹۴ مدرسه در سطح استان کرمان و در سال ۱۴۰۳ تعداد ۸۳۹ مدرسه در طرح شهید عجمیان تحت پوشش قرار گرفت.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بیان کرد: طزح شهید عجمیان توسط گروه‌های جهادی اجرا می‌شود و بسیاری از اقلام موزد نیاز نیز به همت خیران و مردم برای مدارس تامین می‌شود.

ارجمند افزود: در تابستان امسال تاکنون ۴۰ تُن رنگ همچنین ۳۱ هزار و ۵۳۰ دسته صندلی، ۱۱ هزار و ۲۱۰ پشتی صندلی و ۱۱ هزار و ۲۱۰ کفی صندلی در مدارس تحت پوشش طرح شهید عجمیان توزیع شده است.

وی بیان کرد: در طرح شهید حسین‌ پورجعفری تاکنون ۵ هزار جفت کفش، ۴ هزار و ۵۰۰ دفتر ۱۰۰ برگ، ۴ هزار و ۵۰۰ دفتر ۶۰ برگ، ۴ هزار و ۵۰۰ دفتر ۴۰ برگ، جامدادی، خط‌کش و … نیز به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، هزار و ۲۹۹ گروه جهادی و در سال ۱۴۰۳، هزار و ۴۱۳ گروه جهادی در استان کرمان در طرح‌ شهید عجمیان شرکت کرده‌اند.

ارجمند تاکید کرد: طرح شهید عجمیان بیش‌تر در بخش جنوبی و شرق استان کرمان و در مناطق کم‌ برخوردار اجرا شده است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcfxmdyew6djma.igiw.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 3 =