۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
اجرای ۱۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در کرمان
اجرای ۱۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

اجرای ۱۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان کرمان خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌های چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس در استان کرمان ضمن گرامیداشت و […]


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان کرمان خبر داد.

اجرای ۱۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌های چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس در استان کرمان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته وحدت گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه الی هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه ستادهای بزرگداشت برنامه‌های چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است، عنوان کرد: در سطح استان بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه برگزار خواهد شد که گفتنی است ۳۰ برنامه اصلی در سطح استان هم‌زمان با برنامه‌های کشوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس دیدار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا با رهبر معظم انقلاب خواهد بود که در این دیدار حضور بانوان رزمنده و ایثارگر و همسران شهدا و ایثارگران بیش‌تر است و این مراسم چهارشنبه چهارم مهرماه برگزار می‌شود و در کرمان این مراسم به‌صورت ویدئو کنفرانس در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

مهدوی‌فرد افزود: در حاشیه برنامه عنوان شده رونمایی از کتب را خواهیم داشت. از مهر سال قبل تا مهر امسال ۶۵ کتاب مکتوب و صوتی به‌همت دستگاه‌های مختلف تولید شده است که در حاشیه برنامه رونمایی می‌شوند.

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: برگزاری برنامه، هم‌سنگر، اجرای زنگ مقاومت در تمام مدارس سطح استان، برگزاری رژه نیروهای مسلح، حضور و روایت‌گری روایان دفاع مقدس در ۵۰۰ مدرسه استان، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از ۲۱ هزار پیشکسوت کرمانی، غبارروبی گلزار شهدا، رونمایی از تولیدات فضای مجازی، رونمایی زیارت مجازی یادمان ۲۰ حرم مطهر شهید گمنام و رونمایی از مستند مهندسی جنگ از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان است.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 + ده =