اجرای ۱۱۳ برنامه فرهنگی و هنری در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

اجرای ۱۱۳ برنامه فرهنگی و هنری در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

محمدرضا علیزاده گفت: برگزاری فعالیت ها و محافل قرآنی، محافل ادبی، مسابقات فرهنگی و هنری، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری، نمایشگاه های فرهنگی و هنری، برگزاری همایش ها در قالب هفت عنوان از جمله برنامه های مد نظر توسط کمیته فرهنگی و هنری دومین ستاد سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی که این برنامه ها از نظر فراوانی ۱۱۳ برنامه هستند.

اجرای ۱۱۳ برنامه فرهنگی و هنری در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

به گزارش اقطاع خبر؛ محمدرضا علیزاده صبح امروز در نشست خبری با موضوع برنامه های کمیته فرهنگی و هنری دومین ستاد سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه یکی از حوادث و اتفاقات اخیر ایران اسلامی، شهادت شهید سلیمانی است، گفت: فقدان ایشان داغ عظیمی بر دل ملت ایران نهاد و این اتفاق به مثابه از دست دادن نعمت بزرگی جان و روح که زخمی عمیق و پایان ناپذیر بر جای گذاشته است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: تأثیرات ناشی از زحمات و مجاهدت های بی شمار و منبعث از ابعاد گسترده شخصیت کامل و اصول و اعتقادات الهی و ولایی حاج قاسم همچنان جاری و پا برجاست؛ همان گونه که از مقام معظم رهبری فرمودند باید به شهید سلیمانی به چشم یک مکت، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: ما در کمیته فرهنگی و هنری دومین ستاد سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، که یکی از کمیته های مهم ستاد است، با استفاده از ظرفیت بالای حوزه فرهنگ و هنر اقدام به تولید محتوا برنامه های مختلف را دنبال کرده ایم که امروز نتیجه و خروجی برنامه را شاهد خواهیم بود.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز کرد: برگزاری فعالیت ها و محافل قرآنی، محافل ادبی، مسابقات فرهنگی و هنری، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری، نمایشگاه های فرهنگی و هنری، برگزاری همایش ها در قالب هفت عنوان از جمله برنامه های مد نظر توسط کمیته فرهنگی و هنری دومین ستاد سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی که این برنامه ها از نظر فراوانی ۱۱۳ برنامه هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ برنامه شاخص شهرستانی، ۴۵ برنامه شاخص استانی و ۳ برنامه ملی در حوزه فرهنگ و هنر در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: ده دستگاه اجرایی و نهاد غیر دولتی در این زمینه همکاری کرده اند.

انتهای پیام/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *