۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها
اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها

اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها

طبق اعلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان، ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان در طرح جهاد آبرسانی اجرا شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان با تاکید بر اهمیت طرح جهاد آبرسانی در تامین آب روستاهای فاقد آب اظهار کرد: […]


طبق اعلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان، ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای استان کرمان در طرح جهاد آبرسانی اجرا شد.

اجرای ۴۳۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان با تاکید بر اهمیت طرح جهاد آبرسانی در تامین آب روستاهای فاقد آب اظهار کرد: در استان کرمان برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب بالای ۲۰ خانوار تاکنون ۵۵ حلقه چاه حفر و تجهیز شده و تعداد ۶۳ حلقه چاه دیگر نیز باید در آینده حفر شود.

به گفته وی، در طرح جهاد آبرسانی برای تامین آب روستاها تاکنون ۳۱۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و مخازن ذخیره آب با ظرفیت ۹ هزار و ۳۸۰ مترمکعب احداث شده است.

مدیرعامل آبفای استان کرمان ادامه داد: این طرح توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و قرارگاه خاتم در سطح روستاهای استان درحال اجراست که با اتمام آن تعداد قابل توجهی از روستاها از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

ده + نوزده =