۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
ارائه ۴۰۰۰ ساعت مشاوره و خدمات مددکاری رایگان
ارائه ۴۰۰۰ ساعت خدمات مددکاری رایگان

ارائه ۴۰۰۰ ساعت خدمات مددکاری رایگان

دبیر کانون‌ مشاوره و مددکاری گفت: بیش از ۴ هزار ساعت مشاوره و خدمات مددکاری رایگان به خادمان رضوی در کرمان ارائه شده است. عبدالحسین احمدی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نوع خدمت‌رسانی کانون تخصصی مشاوره آستان قدس رضوی در کرمان اشاره کرد و گفت: از طرف کانون […]


دبیر کانون‌ مشاوره و مددکاری گفت: بیش از ۴ هزار ساعت مشاوره و خدمات مددکاری رایگان به خادمان رضوی در کرمان ارائه شده است.

ارائه ۴۰۰۰ ساعت خدمات مددکاری رایگان

عبدالحسین احمدی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نوع خدمت‌رسانی کانون تخصصی مشاوره آستان قدس رضوی در کرمان اشاره کرد و گفت: از طرف کانون و توسط خادم‌یاران رضوی در سال جاری تاکنون قریب به ۴ هزار ساعت مشاوره و مددکاری خدمات رایگان به عزیزانی که نیاز به مشاوره داشتند، ارائه شده است.

دبیر کانون‌ تخصصی مشاوره و مددکاری آستان قدس رضوی در کرمان عنوان کرد: علاوه بر خدمات رایگان در سطح شهرستان‌های استان کرمان، در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان نیز خدمات مشاوره‌ای در دو زمان و مکان متفاوت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مردم کرمان و زائران مزار حاج‌ قاسم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه از خدمات مشاوره رایگان و راهنمایی‌های لازم در کانون مشاوره و خدمات مددکاری آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند، گفت: علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای، کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، کارگاه مهارت‌های خانوادگی برای همه عزیزان در گلزار شهدای کرمان هر صبح جمعه برگزار شده و از افرادی که ردای خدمت بر تن دارند در این امر استفاده می‌کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته که بحث انتخاب رشته تحصیلی دانش‌آموزان مطرح بود، بالای ۲ هزار ساعت خدمت رایگان به افرادی که نیازمند بودند و توانایی انتخاب رشته را با هزینه‌های بالای مشاوره نداشتند، توسط همین خادمان رضوی کانون مشاوره توانستند به رشته مورد علاقه خود دست یابند.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 − 8 =