۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
اردوی جهادی دام‌پزشکی به مناسبت هفته وحدت
اردوی جهادی دام‌پزشکی به‌مناسبت هفته وحدت

اردوی جهادی دام‌پزشکی به‌مناسبت هفته وحدت

رئیس شبکه دام‌پزشکی ریگان گفت: اردوی جهادی دام‌پزشکی «شهید خرازی» در منطقه رودشور این شهرستان به‌مناسبت هفته وحدت برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ محسن دهقانیان از برگزاری اردوی جهادی دام‌پزشکی به مناسبت هفته وحدت در راستای کنترل و مبارزه با بیماری‌ها و حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی در […]


رئیس شبکه دام‌پزشکی ریگان گفت: اردوی جهادی دام‌پزشکی «شهید خرازی» در منطقه رودشور این شهرستان به‌مناسبت هفته وحدت برگزار شد.

اردوی جهادی دام‌پزشکی به‌مناسبت هفته وحدت

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ محسن دهقانیان از برگزاری اردوی جهادی دام‌پزشکی به مناسبت هفته وحدت در راستای کنترل و مبارزه با بیماری‌ها و حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی در منطقه رودشور شهرستان ریگان خبر داد و گفت: در این اردو اقدامات کنترلی و پیشگیری از بیماری‌ها اعم از واکسیناسیون، سم‌پاشی، مراقبت و ویزیت رایگان دام‌های این مناطق برگزار شد.

 
رئیس شبکه دام‌پزشکی شهرستان ریگان عنوان کرد: تجهیز و اعزام چهار گروه واکسیناسیون به همراه هشت نفر نیروی واکسیناتور با همکاری نیروهای بسیج سازندگی شهرستان ریگان در هشت روستای منطقه رودشور اقدام به واکسیناسیون دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک و هاری در سگ‌های گله و نگهبان این روستاها انجام شد.

منبع: دیار نخل 

انتهای خبر/دانش


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده + 20 =