۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
استاندار دوگانه غرب در زمینه آزادی بیان و اطلاعات
استاندارد دوگانه غرب در زمینه آزادی بیان

استاندارد دوگانه غرب در زمینه آزادی بیان

مصطفی جعفری‌ پورکرمانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره سانسور رسانه‌های غربی درباره اخبار و واکنش‌ها نسبت‌به دستگیری مدیرعامل تلگرام در فرانسه در خصوص ر‌ویکردهای دوگانه غرب در آزادی بیان و آزادی اطلاعات گفت: شاهد برخی استانداردهای دوگانه غرب در همه زمینه‌ها آزادی بیان، فعالیت‌های مدنی و اعتراضات به‌جا […]



مصطفی جعفری‌ پورکرمانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره سانسور رسانه‌های غربی درباره اخبار و واکنش‌ها نسبت‌به دستگیری مدیرعامل تلگرام در فرانسه در خصوص ر‌ویکردهای دوگانه غرب در آزادی بیان و آزادی اطلاعات گفت: شاهد برخی استانداردهای دوگانه غرب در همه زمینه‌ها آزادی بیان، فعالیت‌های مدنی و اعتراضات به‌جا هستیم؛ غربی‌ها زمانی که آزادی بیان در جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود، به‌شدت آن را سرکوب می‌کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان ادامه داد: به‌عنوان مثال فضاهای مجازی که بعضاً امنیت داخلی کشور را به‌مخاطره می‌اندازد و ایران اسلامی آن بسترها را فیلتر می‌کند، دشمنان هجمه‌های بسیاری را علیه ایران و آزادی بیان در کشورمان بیان می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی عنوان کردند «فضای مجازی نباید، فضایی  در دست دشمن برای تحریکات داخلی باشد و هیچ کشوری در زمینه امنیت ملی شوخی ندارد».

وی با بیان اینکه چنانچه در کشورهای دیگر روشنگری در فضاهای مجازی انجام شود، شاهد هستیم که با بدترین مدل ممکن با این فضاها مبارزه و مقابله می‌کنند، اظهار کرد: مالک تلگرام در فرانسه دستگیر و تهدید به چند سال زندان شد، فضایی که تحت کنترل غرب است ولی فقط برای اینکه ممکن است در آینده این فضای مجازی برای دولت فرانسه مشکل ایجاد کند، برخورد تندی را به‌منظور مقابله با این اقدام با مالک تلگرام انجام داد.

جعفری پورکرمانی افزود: اما زمانی که بحث آزادی بیان و مسائل امنیت ملی در ایران ایجاد می‌شود و مسئولان کشور سعی می‌کنند فضای مجازی را کنترل کنند، دشمنان با استاندارد دوگانه‌ای شروع به تخریب کشور می‌کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که آزادی بیان برای غرب مهم نیست و تنها برای آنان اهدافی که دارند مهم است که در این اهداف هیچ‌گونه پایبندی به اصول سیاسی و اعتقادی ملاک نیست؛ به این معنی که هر جا به‌نفع آنان باشد، سرکوب می‌کنند و هر جا به‌نفع آنان نباشد، تخریب می‌کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ابراز کرد: در این راستا مردم در فضاهای مجازی و بستر پلتفرم‌ها می‌توانند به واقعیت‌های جامعه غرب بپردازند.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdcippazyt1a5p2.cbct.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × یک =