۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان
اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان

اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برنامه‌ریزی ۵۴۴ برنامه‌های ورزشی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» میثم پاریزی، صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی ۵۴۴ برنامه در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده […]



مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برنامه‌ریزی ۵۴۴ برنامه‌های ورزشی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» میثم پاریزی، صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی ۵۴۴ برنامه در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده و با حضور وبیناری مقام عالی وزارت ۱۵ پروژه در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با همکاری شهرداری، ۲۱۰۰ مترمربع فضای مفید برای ورزش کشتی استان کرمان اضافه شده که بعد از تهران به‌عنوان استان برتر در اردوگاه ورزش کشتی خواهیم بود.

پاریزی گفت: برای توسعه متوازن مناطق محروم و کم‌برخوردار استان کرمان نیز کارهای خوبی انجام شده و آرزوی آن‌ها در داشتن یک چمن مصنوعی و استاندارد برآورده و زیرساخت‌های خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: در سفر شهید رئیسی به استان کرمان، ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام استان لحاظ شد که خیلی از پروژه‌ها ساماندهی شده که قابل افتتاح هستند.

منبع: مهر
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*