۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
اعزام هفتگی زائران عمره از کرمان
اعزام هفتگی زائران عمره از کرمان

اعزام هفتگی زائران عمره از کرمان

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اعزام هفتگی زائران عمره به سرزمین وحی، جزئیاتی در این زمینه اعلام کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ محمدعلی ایرانمنش با اشاره به برگشت اولین کاروان سفر زیارتی عمره مفرده در عصر امروز گفت: قبل از ایام حج تمتع نیز یک پرواز […]



مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اعزام هفتگی زائران عمره به سرزمین وحی، جزئیاتی در این زمینه اعلام کرد.

اعزام هفتگی زائران عمره از کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ محمدعلی ایرانمنش با اشاره به برگشت اولین کاروان سفر زیارتی عمره مفرده در عصر امروز گفت: قبل از ایام حج تمتع نیز یک پرواز عمره مفرده در اردیبهشت‌ماه از کرمان انجام شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی مجدد سفرهای عمره پس از چندین سال وقفه، گفت: اعزام زائران کرمانی از ۱۸ مهرماه جاری آغاز و اولین پرواز در تاریخ مذکور انجام شد که امروز به استان بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: هر هفته یک پرواز از فرودگاه بین‌المللی کرمان به مقصد جده انجام می‌شود و عملیات پروازی عمره مفرده تا ۳۰ بهمن ادامه دارد و پس از آن مرحله دوم اعزام‌ها در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان انجام خواهد شد.

ایرانمنش اعلام کرد: در پرواز هفتگی عمره مفرده ۲۶۰ نفر در قالب دو کاروان اعزام می‌شوند و مدت سفر ۱۰ روز است که پنج روز آن مربوط به حضور زوار در مدینه منوره و پنج روز دیگر در مکه مکرمه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اعزام زائران تا اولویت ۵۰۰ انجام می‌شود که با توجه به استقبال هم‌استانی‌ها احتمالاً تا اولویت ۶۰۰ را هم اعلام کنیم.

منبع: شبستان 

انتهای خبر/ کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*